Toon posts:

Counter-Strike: Dust City en Clancity

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat ze ergens een soort 3d wereld willen maken voor clans. Je kan je daar opgeven en dan een huis krijgen om wars af te spreken met andere clan. en als je wint krijg je bijv. wolkenkrabbers. Mij leek het best wel mooi maar toen kwam ik erachter dat het via een brower gaat. das kut. ze hadden beter een soort mod kunnen maken , dat ziet er beter uit.

Der is al een beta van dustcity... moet nog veel aan verbeterd worden

wat is jullie mening hierover? }:O

http://server.counter-strike.net/maps/city.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed id, ik denk dat het zeker gaat werken.Ik zie het al voor me, een soort mafia achtige rituelen tussen clans.En dat je vanalles kunt kopen, en dat je kunt spelen op geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extreem!?

dus je gaat cs style rondlopen en dan ga je voor wars afspreken :? ik zie het nut er niet van in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach, het lijkt me wel leuk. alleen ze moeten nog veel veranderen ... want die beta zag er niet flex uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 20:12

Hu9o

Schokkend

CS, dat stond toch voor Cheater strike? Denk niet dat het gaat werken..... Ze kunnen beter hun tijd steken in het onmogelijk maken voor cheats en hacks in CS.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 08 January 2003 @ 22:24:
CS, dat stond toch voor Cheater strike? Denk niet dat het gaat werken..... Ze kunnen beter hun tijd steken in het onmogelijk maken voor cheats en hacks in CS.
anders maak jij je nuttig in het onmogelijk maken van cheats :{

die gasten doen het allemaal gratis, en mensen gaan daar misbruik van maken, ga hun dan niet aankijken op het feit dat er cheats worden gebruikt, en ga zelf een anti-cheat proggie schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, het beste middel tegen cheaters zijn admins.. alleen dan bestaat ook het gevaar dat sommige onschuldig zijn. maar tis wel het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hu9o schreef op 08 januari 2003 @ 22:24:
Of al de losertjes van een cheaters gaan een sociaal leven lijden en laten mensen die serieus een potje Counter-Strike willen spelen met RUST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heheheh , dat zou wel mooi zijn:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:17

Maxow

Hidden Sound System

opzich wel loos... maar ga je dan niet erg veel de realiteit vervangen door computers? ik vind het wel ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag :) heb net ff rondgelopen in die "wereld". Was alleen niemand anders en er is nog geen interactie. Maar wel grappig op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me helemaal nix. Lijkt me ook niet nuttig. Het is alleen weer een moeilijke manier om wars te plannen. Kan het gewoon niet op de normale manier?? Ach....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
grappig, wil het wel een keer porboeren, maar is er al iemand die er ervaring mee heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan het hier niet proberen, aangezien ik op school zit.

Ik heb een tijd geleden iets gezien, wat hier wat weg van heeft. Een echte 3d'stad' waarin je gewoon met elkaar kon chatten. Dat werkte dus zwaar onhandig :X
Het afspreken van wedstrijden gebeurt normaal dus ook via chat (of mail). Maar; chatten is imo niet handig om dat in z'n web3D iets te doen. Het is zwaarder, niet overzichterlijk en gewoon heel erg onhandig. Wat moet je moet die 3D wereld als je alleen wilt chatten? :?
Dat wil niet zeggen dat het niet leuk is om te proberen, want het is natuurlijk een ontzettend leuk en geinig iets. :)

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 09-01-2003 11:50 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

dit lijkt mij vet koel. ik ken het niet maar daar kan nog verandering in komen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ach dit is allang niet meer belangrijk, binnenkort komt Counter-strike condition zero uit en dan is dit allemaal verleden tijd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wel een leuk idee maar of het te realiseren is????

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als iedereen counter-strike cz koopt... ik ben benieuwd hoe dat allemaal verloopt.. tis maar een soort uitbreiding...... counter-strike 2 komt ook nog een x...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ik heb het geprobeerd, en wat blijkt, tis gewoon een soort supergedetaileerde flash animatie waar je in rond loopt, wat er wel counterstrike achtrig uitziet
als ze dit wat mooier afwerken is het wel grappig denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
Hu9o schreef op 08 January 2003 @ 22:24:
m0ng, dur word praktisch neit meer gecheat of je komt op de verkeerde svr's of je bent gewoon iemand die het verschil tussen heks en skils niet ziet :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee , ik kom niet vaak meer cheaters tegen...... en voor elk spel zijn er wel cheats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 20:12

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 14:21:
nee , ik kom niet vaak meer cheaters tegen...... en voor elk spel zijn er wel cheats
Dat is op zicht een goed teken dat er weinig cheaters meer zijn. Welke servers speel je dan vaak op?? Want ik ben gestop met CS omdat het echt de spuigaten uit liep met cheaters.

P.s. Ik zie weldegelijk het verschil tussen cheats en skills :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dit lijkt me erg nuttig ;) Echt makkelijk wars regelen op deze manier, moet je eerst 10km door een fuckin level lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Maybe kun je wel een voertuig kopen :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kan ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
MM- schreef op 09 January 2003 @ 19:40:
Dit lijkt me erg nuttig ;) Echt makkelijk wars regelen op deze manier, moet je eerst 10km door een fuckin level lopen.
LOL @ MM, ja idd. ..... zat net alleen in die game. Daar sta je dan een beetje heen en weer lopen :o schiet niet echt op :)

Maarja wel leuk gemaakt enzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja , blade je kan een voertuig kopen of je hebt er al 1 d8 ik...

en hu9o ik speel meestal op deze servers:

[NL 1]Olympus Clanserver
131.211.222.105:27016

[NL] Newbies Of Death
194.134.168.68:27015

[NL] GamePoint CS 5 [V 1.5] [PTB]
195.193.163.210:27015

Deze is voor de evaren cs'ers aangezien het niveau in deze server het hoogste is:
darkseed . networks - CS v1.5 #2 (dust/dust2/aztec only)
213.171.64.212:27035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wanneer komt counter-strike 2 eigenlijk uit? weet iemand een site waar alles erover staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 21:54:

Deze is voor de evaren cs'ers aangezien het niveau in deze server het hoogste is:
WHAHAHAHAHAHA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jij komt zeker alleen in darkseed in de nacht als alle n00bs er zijn...

maar als ik er ben en jij ook dan maak je geen kans.... ik ben een diehard cs'er... 1 van de 2 kills is hs(als ik pech heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 22:04:

maar als ik er ben en jij ook dan maak je geen kans.... ik ben een diehard cs'er... 1 van de 2 kills is hs(als ik pech heb)
#kaizen @ quakenet kom maar is langs gaan we samen ff op die server smiddags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Wat een verkapte spam noxie ;)

Ik zal het vanmiddag eens downloaden, maar het lijkt me niet dat dit erg veel gebruikt gaat worden, irc is gewoon het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
idd, ashitaka, ik ben ook erg nieuwsgierig, #defintely > kweekN
zeg ff wanneer jullie gaan, kom ik ook ff langhobb0llen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Mwa, die cheats kan je gewoon verhelpen door stiekem admins soms te laten checken:D
Dat deden ze ook met aq2 en toen was iedereen bang voor een ban etc. maar met aq2 waren er niet 1000000000000000000000000000 servers:(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 22:04:
:X :o

Ga nou geen beloftes maken die je niet waar kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 21:54:
ja , blade je kan een voertuig kopen of je hebt er al 1 d8 ik...

en hu9o ik speel meestal op deze servers:

[NL 1]Olympus Clanserver
131.211.222.105:27016

[NL] Newbies Of Death
194.134.168.68:27015

[NL] GamePoint CS 5 [V 1.5] [PTB]
195.193.163.210:27015

Waar kun je die dan kopen???
Ow nee, dat is clancity :)
Ik zie ut net staan :D

[ Voor 6% gewijzigd door Bleet op 11-01-2003 17:58 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 22:04:

Praatjes vullen geen gaatjes miejong :D

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Check: http://www.stalker-game.com ............. heeft op zich nix met heel CS te maken, maar k verwacht wel dat een hoop CS spelers er stijve tepels van krijgen. Ziet er ook vrij ziekjes uit... Ben benieuwd of daar beetje nette mp-modes inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ow ja, das die game :9

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ziet er vet uit... misschien ga ik die ook wel een x spelen. mooie graphics... MAAR IK WIL CS 2 EN HALFLIFE 2 ... alleen de release dates waren nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Afbeeldingslocatie: http://stalker.msrootserve.com/download/gallery/screenshots/sb_xray_27.jpg
Het ziet er wel grappig uit, maar zodra dit soort Redneck Rampage guns erin zitten, zal het met de CS tacktiek en realisme snel gedaan zijn.

Naar mijn idee heeft het (afgegaan op de screens) niks weg van cs. Behalve de stijl van het gebouw mischien, dat doet er op de een of andere manier wel een beetje aan denken.
Pagina: 1