Toon posts:

[Nightfire]Spel start niet op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 'm opstart, dan springt ie geminimaliseerd terug naar WINXP. Net kreeg ik nog een indeo foutmelding, maar die komt nu ook niet meer.

Als ik weer op Nightfire klik, opent ie het menu, maar als ik dan op options klik, springt ie weer hetzelfde naar winxp. Dan krijg ik hem helemaal niet meer geopend, maar minimaliseert ie steeds weer ;(

Net DirectX9 geinstalleerd + det 29.85 staat erop.

Is dit een bekend probleem :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:11 ]

Verwijderd

Mhh Dir X 9 Had je het daarvoor ook al geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 22:16:
Mhh Dir X 9 Had je het daarvoor ook al geprobeerd ?
Ja, maar ik heb geen idee wat voor directx er daarvoor opstond, al denk ik dat het directx 8.1+ was, want hij zeurde bij install er nie over

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:19 ]

Verwijderd

Je had beter je driver voor je VGA op een nieuwere versie kunnen checken, Dir X 9 werkt niet op alles geloof ik, maar dat weten vast een boel mensen hier wel. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me sterk dat het aan die detonator ligt, maar ik zal het eens proberen, wat is de nieuwste officiele Detonator :?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Laatste videodrivers: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09

Over Indeo: die codec is niet meer te krijgen op de Ligos website, voor Indeo XP moet je betalen. Een workaround was om Indeo voor Windows 98 en ME te downloaden (doet het ook op Win2000/XP), maar die hebben ze helaas niet meer op hun site staan :/

Als je The Moon Project heb (opvolger van Earth 2150, RTS game), kan je de Indeo setup daarvanaf halen. Zelf heb ik The Moon Project, maar ik weet niet of het mag op GoT om deze aan je te geven...

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nieuwste van www.nvidia.com gehaald. Nog steeds hetzelfde effect. Je kunt wel Nightfire in het menu selecteren, dan kun je het leven al laden, maar springt ie uiteindelijk ook weer naar windows met Nightfire geminimaliseerd |:()
Rafe schreef op 08 januari 2003 @ 22:31:
Over Indeo: die codec is niet meer te krijgen op de Ligos website, voor Indeo XP moet je betalen. Een workaround was om Indeo voor Windows 98 en ME te downloaden (doet het ook op Win2000/XP), maar die hebben ze helaas niet meer op hun site staan :/

Als je The Moon Project heb (opvolger van Earth 2150, RTS game), kan je de Indeo setup daarvanaf halen. Zelf heb ik The Moon Project, maar ik weet niet of het mag op GoT om deze aan je te geven...
Moet ik dan nog meer gaan betalen dan voor het spel zelfs om het te spelen :?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:37 ]

Verwijderd

Ik had gister hetzelfde probleem met een pc waarop ik een verse install had gedaan van WinXP. Op een andere pc had ik nergens last van. :|

Ik heb Indeo voor WinNT/98 hier gevonden:
http://www.pcworld.com/do...ription/0,fid,4793,00.asp

Kheb nog niet geprobeerd of het werkt. Ga ik gelijk doen zodra ik thuis ben van mijn werk.

Verwijderd

Of tjek dit topic ff:

[rml][ 007]Nightfire[/rml]

B)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, fijn voor mensen om de oplossing ook te weten :)

Ik heb gezocht bij technical support van eagames.com en hierop uitgekomen:

Link naar oplossing op eagames.com techsupport

Die huisgenoot van mij had dus gewoon niet een x windows update helemaal gedaan :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 11:42 ]

Pagina: 1