Ik zou graag willen weten hoe ik een TThread in de praktijk kan gebruiken. Het enige wat ik wil is een Thread die een MessageBox toont, wanneer de Thread wordt gestart. Met een knop wil ik de Thread kunnen stoppen en met een andere starten. Dit is wederom in JAVA erg simpel, maar in C++ wil het niet lukken. Weet iemand hoe ik zo een TThread kan maken?
Ik weet dat er een (groot) aantal topics over is geopend, en ook op het Internet beschikbaar zijn, maar ik kan geen simpel voorbeeld vinden dat zich alleen op de TThread richt.
Wat er wel gelukt is: File|New|Other|ThreadObject heb ik opgevolgd, en ik had een button aangemaakt, waar als je er opklikte een nieuw mijnThread object aanmaakte(via mijnThread ding; en via mijnThread *ding; , maar ik wist niet welke ik moest gebruiken. Als ik weet hoe ik er een kan aanmaken, dan lukken andere natuurlijk ook wel.
(ik heb het vb. TThread van Borland ook al gezien)
Ik weet dat er een (groot) aantal topics over is geopend, en ook op het Internet beschikbaar zijn, maar ik kan geen simpel voorbeeld vinden dat zich alleen op de TThread richt.
Wat er wel gelukt is: File|New|Other|ThreadObject heb ik opgevolgd, en ik had een button aangemaakt, waar als je er opklikte een nieuw mijnThread object aanmaakte(via mijnThread ding; en via mijnThread *ding; , maar ik wist niet welke ik moest gebruiken. Als ik weet hoe ik er een kan aanmaken, dan lukken andere natuurlijk ook wel.
(ik heb het vb. TThread van Borland ook al gezien)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:14 ]