• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Mijn zusje heeft al een tijdje een Siemens C45 van Ben. Nu heeft ze daar de eerste week nogal wat problemen mee gehad, het toestel viel regelmatig uit. Soms tijdens het bellen, soms als 'ie gewoon aan stond, met volle en met lege batterijen.

Het toestel is toen (na lang zeuren) door Ben opgehaald, heeft ze een nieuw toestel gekregen. Die heeft ze nu een maand of anderhalf, en nu heeft ze weer hetzelfde probleem. Ze heeft inmiddels 2 batterijen (foutje van Ben), en beide hebben dit probleem. Toestel is met sim-lock, dus kan geen andere sim testen.

Nu las ik dat er wat software probleempjes waren met enkele Siemens series, maar over de C45 kon ik niks vinden. Zijn er meer mensen die dit soort problemen hebben, of die wellicht een oorzaak/oplossing weten?

PS. Toestel zou vandaag worden opgehaald door Ben, maar ja, zijn weer eens niet gekomen, is 3e keer al...

Verwijderd

mijn m35 heeft soms ook de neiging vast te lopen, alleen batterij verwijderen werkt dan nog. Probeer eens een software update

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-02 06:03
Die telefoon is stuk (spreek uit ervaring :P).
Ga naar de winkel en laat em repareren :( wordt ie opgestuurt naar duitsland, is je zusje em ongeveer 3 tot 6 weke kwijt (dus kijk of je leen toestel kan krijge). Bij mij ging het om een mechanish defect :S maar meer info geeft siemens niet. Mijnes hing tijdens belle en verwijderen sms.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Koeskoes schreef op 08 januari 2003 @ 21:52:
Die telefoon is stuk (spreek uit ervaring :P).
Ga naar de winkel en laat em repareren :( wordt ie opgestuurt naar duitsland, is je zusje em ongeveer 3 tot 6 weke kwijt (dus kijk of je leen toestel kan krijge). Bij mij ging het om een mechanish defect :S maar meer info geeft siemens niet. Mijnes hing tijdens belle en verwijderen sms.
Tja, wat het vage is, dat het de 2e keer is met exact dezelfde problemen (en een ander toestel/IMEI-nummer), dus vandaar dat ik me afvroeg of anderen ook problemen hebben

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41
ik heb exact het zelfde gehad, kreeg steeds een nieuwe accu.
naar 2 accu's is hij opgestuurd naar een software update was het over.

Ps Als hij 3x opgestuurd is geweest krijg je van siemens een nieuwe..

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Tito schreef op 08 januari 2003 @ 22:08:
ik heb exact het zelfde gehad, kreeg steeds een nieuwe accu.
naar 2 accu's is hij opgestuurd naar een software update was het over.

Ps Als hij 3x opgestuurd is geweest krijg je van siemens een nieuwe..
Hij is 1x opgestuurd, hebben we een 'nieuw' toestel gekregen. Hebben alleen 3x met Ben een afspraak gehad dat ze 'em op zouden komen halen... ZIjn dus 2x niet geweest.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ben maar weer eens gebeld, die melden dat er niemand thuis was (???)
Wordt een leuk briefje...

Verwijderd

Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem gehad met haar C45. Spontaan uitvallen.
Ze hebben er in Duitsland ( inderdaad na 5 weken ) nieuwe software opgegooid.
Ding werkt nu beter als eerst maar heeft nog 1 of 2 keer in 2 maanden tijd hetzelfde probleem gehad. ( ipv wekelijks/dagelijks ). Het rare bij mijn vriendin was ook dat ze bijvoorbeeld sms-jes wiste uit haar inbox, het toestel de volgende dag uitviel en die dingen er gewoon weer instonden. Maar ze is zelf a-technisch dus het zou me niet verbazen als daar misschien iets fout ging aan haar kant. ;-)

Met alle respect heb ik niet zo'n vertrouwen in Siemens.
De vorige modellen hadden altijd al veel problemen met accu's en nu dit weer.
Op mijn werk zijn ze ook vorig jaar overgestapt van Siemens op Nokia.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:29
misschien eens de software updaten van dat ding?
kijk eens wat er nu inzit > *#06# en dan info.

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 15:29

spacer

SAP nerd

Ik heb mijn C45 nu ongeveer anderhalve week en ik heb hem sinds 31 December niet meer opgeladen. Hij staat 's nachts wel uit overigens ;).
Heb er echt geen enkel probleem mee :).
Pagina: 1