Toon posts:

[Socket A] Welk MoBo ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor mijn zus pc'tje aan het bij elkaar scharrelen......mijn oog is gevallen op de amd XP 2200+.....ze wil vooral lekker gamen.
Nou ben ik bij alternate op zoek naar een mobo, maar heb dankzij mijn kleine portemonnee dit jaar de mobo markt niet in de gaten gehouden....ik heb een goed gevoel bij de nforce 2 chipset, maar welke, en welk geheugen?

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Beste B-top, het is niet de bedoeling dat wij dat voor je uitzoeken, zoek zelf eens wat op en deel het met ons! ;) http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega
Hier is misschien een leuke tool voor je om het uit te vinden.
Hier misschien nog een Technische PMG FAQ

offtopic:
Overigens wil ik niet zeiken, maar een user met zoveel posts , snapt GoT toch wel?

[ Voor 68% gewijzigd door JdM op 08-01-2003 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry, dacht dat ik wel genoeg ++ had verdient in w&g om een keer een vraagie te durven stellen aan de mobo experts..
Maar bedankt voor de link, ik kijk daar wel ff...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 21:33 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 21:32:
sorry, dacht dat ik wel genoeg ++ had verdient in w&g om een keer een vraagie te durven stellen aan de mobo experts..
Maar bedankt voor de link, ik kijk daar wel ff...
Hey , je verdient het altijd om een vraag te stellen, maar deze techforums werken op basis van zelf initiatief, dat is toch ook niet verkeerd? Deel in elk geval je mening later , als je wat wijzer bent geworden :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie Radian :) Een nForce is een prima keuze, neem een goed bekend merk bord en je bent klaar :) Zie o.a. het nForce topic voor tips. De Asus en Epox komen er geloof ik behoorlijk goed uit, maar dat mag jezelf verder uitzoeken :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.