Toon posts:

Geluid van DVD in pc doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik een DVD in de computer afspeel gaat m'n geluid als het ware 'waven', het gaat steeds zachter en dan weer harder. Vreemd genoeg is dit niet het geval als ik mp3-tjes afspeel dus moet het aan de softwarematige DVD afspeelzooi liggen. Nu verdenk ik WINDVD platinum ervan, omdat ik na het installeren hiervan problemen kreeg, maar , vreemd genoeg, niet direct na het installeren maar pas na een paar dagen. Het probleem blijft zich voordoen als ik er een andere DVD in stop en ook als ik het met andere software afspeel. Iemand een idee wat ik hieraan doe

Creative weet-ik-hoeveel-honderd 5.1 speakers
SB live 5.1
Pioneer DVD, DVD-116

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 09:31

ranzige pad

kwaaak kwaak

heb je al andere soundcard drivers geprobeerd ?

HT & NAS & Inventaris

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wellicht ten overvloede:

Windvd platinum heeft nogal wat audio effecten zooi, heb je die allemaal uit staan? (dus de zowel diep in de opties verscholen als de dingen die je vanuit de gewone userinterface kunt instellen)

Lees net nog eens goed en zie nu dat je er in andere afspeelprogs ook ineens last van hebt, das toch wel erg mal :), geen idee dan eigenlijk, behalve dat je misschien windvd platinum eens kunt deinstalleren (slaat eigenlijk nergens op maar het is sowieso een vreemd probleem).

Verwijderd

Topicstarter
ranzige_pad schreef op 09 januari 2003 @ 00:56:
heb je al andere soundcard drivers geprobeerd ?
jep