3 letters: LFS
draai hier op een compaq 133-32mb met 1GB hd apache, sendmail, php, gdlib, ssh en zelfs X met Tvkaart... alleen de eerste 3 werken ook al op een 486-33MHz met slackware 8 ofzo
draai hier op een compaq 133-32mb met 1GB hd apache, sendmail, php, gdlib, ssh en zelfs X met Tvkaart... alleen de eerste 3 werken ook al op een 486-33MHz met slackware 8 ofzo
[ Voor 87% gewijzigd door Skinkie op 08-01-2003 21:02 . Reden: toevoeging ]
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Nou ik heb het toenertijd op een 200 gehad dat alles. Gewoon slackware geinstalled zonder x zooi erop, apache compilen, php compilen, MySQL en dit alles via putty geconfigd.. werkte perfectSgt_Pepper schreef op 08 January 2003 @ 20:54:
Ik zoek een Linux distributie om een webserver (liefst Apache) op te zetten die ook PHP 4 en een MySQL database moet kunnen draaien. Dit alles moet op een oud beestje komen: P1-133 32MB 400MB HD Het gaat enkel om spielerij, en niet om 10+ bezoekers per dag
Verder is het de bedoeling om na de installatie de server remote te bedienen zonder directe monitor. Dus een hele kale distributie zonder X is ok, maar wel met web-admin(interface).
De 'grote' distro's kunnen dit, maar ik ben bang dat dit beestje dat niet gaat trekken. Een goede oplossing heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand een tip?
Slack en Debian gaan dat perfect doen op zo'n bak. Voor meer info kijk je in dit draadje: Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()