[subs] 2 srt's joinen tot een grote?

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Mja, dat weet ik dus niet. Kan dat? Twee SRT files joinen tot een grote SRT, of kom je dan in de knoei met de timelines?

Van een srt naar twee is een eitje, maar andersom...
Op Doom9 zie ik geen tooltje waarmee dat mogelijk is, maar betekent dat ook dat het niet mogelijk is?

ThX :)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je hebt juist gehandeld door eerst op doom9 te kijken, maar je bent iets anders vergeten te proberen voor je dit topic opende, namelijk... Google! Jawel, ik had op de eerste poging de bovenste hit beet, dat moet jou toch ook lukken?

Zelf gebruik ik hiervoor gewoon vlad's subsync.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Neenee... Subsync kan dat dus niet! Tenminste, ik heb al uren subsync skillz in m'n vingers en hier heb ik een behoorlijke tijd aan zitten klooien, maar bepaald niet bevredigend.

Subsync is een prima progje om te synchroniseren, maar joinen is een ander verhaal.

Maar het lijkt erop dat het wel gaat lukken met Subtitle Studio...

Thenx anywayz.

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59
op www.ondertitels.nl is veel info te vinden over splitsen, joinen, en synchroniseren. en idd subtitle studio werkt erg goed en makkelijk

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Subsync kan het wel :):
Eerst en vooral moeten de twee srt-files elk AFZONDERLIJK gesynchroniseerd worden op de film, beide zoals bovenaan beschreven staat alsof het voor 1 file was.
Daarna de files samenvoegen met een teksteditor, en nog even terug laden in SubSync en onmiddellijk terug saven, (dit om de lijnnummering te laten verder lopen).
Uit de standaard subsync guide.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Hmz. U convinced me. Overigens ben ik er nu achter dat Subtitle Studio dit weer net wat handiger aanpakt. Maar goed, dan weten we dat ook weer. :)
Pagina: 1