[ADSL] Vanaf wanneer begint je abbo

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:57

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Het dhz pakket ligt bij het postkantoor. Ik kan dus aan de gang. Alleen zal het nog wel een paar daagjes duren voordat ik tijd heb om de zaak aan te leggen. Vanaf wanneer begint je ADSL abbo (im mijn geval KPN ADSL bij XS4ALL) eigenlijk te lopen. Is dat vanaf het moment dat je on-line gaat?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
nee abonnement begint te lopen op het moment dat KPN aangeeft dat de aansluiting opgeleverd is. En opgeleverd wordt het meestal in de week nadat ze jou het dhz-pakket gestuurd hebben.

ik zie dat je xs4all hebt, dan moet je hier eens kijken en dan vooral bij vraag 8.

[ Voor 30% gewijzigd door schwarzenegger op 08-01-2003 21:00 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

nee hoor, vanaf het moment dat je status idd op 8 staat (dus opgeleverd en klaar) gaat het abbo officiëel in :) En vanaf dan op de hele maand, dus als jij je spullen zoals ik toendertijd in de tweede week van de maand gekregen hebt, gaat je abbo in wanneer de volgende maand begint. Je kunt wel gebruik maken van je abbo, maar het is voor de meeste ISP's zo gemakkelijker om de betalingen te ordenen...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
dat is niet waar Zwahiel. Op het moment dat xs4all van KPN doorkrijgt dat de verbinding opgeleverd is krijg je eerst 10 dgn cadeau van ze en daarna begint gewoon je abonnementsperiode.
Kun je ook lezen in de link die ik geef.