Ik had eerst XP met NTFS geinstalleerd en er stonden nog wat bestanden van die NTFS-partitie samen met bestanden van een andere FAT32-partitie in de prullenbak maar omdat die harddisk gecrasht is heb ik windows 98 op mijn andere harddisk geinstalleerd. Maar wanneer ik nu iets in de prullenbak gooi en ik maak de prullenbak leeg staat er "kan info2 niet verwijderen. Controleer of de schijf tegen schrijven is beveiligd". Hoe kan ik dat wel wegkrijgen?
Windows xp opnieuw installeren.
Windows 98 ondersteund geen ntfs -> kan de data dus ook niet lezen of verwijderen. Advies: gooi windows 98 er weer af, zet winXP er weerop. XP is zoiezo beter, dus als je hebt gewoon installeren.
Advies2: verander je icoontje, is vrij irritant. Ik heb hem maar geblockt, dus ik heb er geen last meer van, maar het is vrij irritant, zo'n snel bewegend plaatje.
Windows 98 ondersteund geen ntfs -> kan de data dus ook niet lezen of verwijderen. Advies: gooi windows 98 er weer af, zet winXP er weerop. XP is zoiezo beter, dus als je hebt gewoon installeren.
Advies2: verander je icoontje, is vrij irritant. Ik heb hem maar geblockt, dus ik heb er geen last meer van, maar het is vrij irritant, zo'n snel bewegend plaatje.
Op deze harde schijf blijft Windows XP haken als hij aan het opstarten is. Echt vaag. Daarom heb ik 98 erop. Maar NTFS-partitie bestanden komen toch niet zomaar op mijn FAT32 partitie als ik ze in de prullenbak gooi?
Heb je toevallig een raid config?Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 19:53:
Op deze harde schijf blijft Windows XP haken als hij aan het opstarten is. Echt vaag.
Je hebt het in je eerste bericht over "de prullenbak". Zoiezo heb je per partitie 1 prullenbak. Het kan zijn dat de bestanden die in jouw prullenbak zitten verwijzen naar niet bestaande bestanden en daarom een foutmelding geeft -> scandisk hd laten scannen.Maar NTFS-partitie bestanden komen toch niet zomaar op mijn FAT32 partitie als ik ze in de prullenbak gooi?
Nog beter kan je even uitzoeken waarom xp blijft haken. Ik heb nl ook een hakende xp gehad (bij het installeren bleef ie al haken).