• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb ooit ergens eens gelezen dat er een programmaatje is dat je via je datakabel informatie uit je GSM kunt halen over de masten die ie "ziet" en die signaal sterkte. Kan iemand me aan die URL helpen?

GSM = Siemens C45

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:56

Korakal

Up up up!

Jij zoekt vast de Nobbi monitorsoftware:
http://www.nobbi.com/monitor/index.htm

:Y)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Dank u! _/-\o_

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 21:38

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

kon bij de Maxon (libertel, klein zilveren ding) ook, via een code

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Korakal

Korakal

Up up up!

Als we dan toch doorgaan.... vrijwel alle Nokia's hebben Netmonitor ingebouwd. FF enablen en je kunt het op het toestel zien :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:56
Korakal schreef op 08 januari 2003 @ 21:31:
Als we dan toch doorgaan.... vrijwel alle Nokia's hebben Netmonitor ingebouwd. FF enablen en je kunt het op het toestel zien :)
de grote vraag: HOE enablen we dat :+

Verwijderd

als je netmonitor op je siemens wilt enablen dan moet je dat doen door op de laatste plaats van je simkaart in het adresbook de gedocodeerde code van je imse te schrijven, deze spulletjes heb ik allemaal op me pc als iemand interesse heeft. netmonitor bied nog meer voordelen als flexmem toegang via verkenner bij de m(t)50 enz

• Notehoutelade
  • Niet online
Al die telefoons hebben zoveel mogelijkheden tegenwoordig. Het enige dat ik kan, is bellen :(
(swing 200)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Netmonitor op een Nokia kun je aanzetten met Logomanager, op www.logomanager.co.uk. Dit is een shareware programma bedoeld om logo's en beltonen aan te passen, maar met de ongeregistreerde versie kun je Netmonitor ook activeren. Het is alleen niet meer mogelijk op de nieuwere Nokia's, vanaf de 8310/6510.
Als je Netmonitor hebt aangezet, krijg je een extra hoofdmenu-item erbij. Het is wel verstandig om niet zomaar instellingen te wijzigen, leest eerst een handleiding, want er kan veel verkeerd gaan. Het intuïtieve van de Nokia menu's is ook niet terug te vinden in Netmonitor, zonder handleiding kom je niet ver.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 21:35:
als je netmonitor op je siemens wilt enablen dan moet je dat doen door op de laatste plaats van je simkaart in het adresbook de gedocodeerde code van je imse te schrijven, deze spulletjes heb ik allemaal op me pc als iemand interesse heeft. netmonitor bied nog meer voordelen als flexmem toegang via verkenner bij de m(t)50 enz
Hoe enable je dat op een Nokia 3310? Ik heb geen datakabel ofzo, is het dan nog mogelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door jpiscaer op 08-01-2003 21:42 ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

haas schreef op 08 januari 2003 @ 21:40:
Netmonitor op een Nokia kun je aanzetten met Logomanager, op www.logomanager.co.uk. Dit is een shareware programma bedoeld om logo's en beltonen aan te passen, maar met de ongeregistreerde versie kun je Netmonitor ook activeren. Het is alleen niet meer mogelijk op de nieuwere Nokia's, vanaf de 8310/6510.
Als je Netmonitor hebt aangezet, krijg je een extra hoofdmenu-item erbij. Het is wel verstandig om niet zomaar instellingen te wijzigen, leest eerst een handleiding, want er kan veel verkeerd gaan. Het intuïtieve van de Nokia menu's is ook niet terug te vinden in Netmonitor, zonder handleiding kom je niet ver.
Amen to that :)
Jainoxi schreef op 08 January 2003 @ 21:41:
[...]
Hoe enable je dat op een Nokia 3310? Ik heb geen datakabel ofzo, is het dan nog mogelijk?
Nop, gaat niet lukken zonder kabel :P

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45
Damn.. Jammer. Leek me wel leuk om zoiets eens te zien :)

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:36
Ik heb siemens s45 maar hoe kies ik dan voor het laatste nummer in adresboek?? gebruik meestal tel boek in phone die kan meer. en IMSE code?
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 21:35:

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ach, de lol is er snel vanaf hoor :/

Je kunt de venstertjes zien @ http://www.nobbi.com/moni1_nok.htm

[edit]
Enige handige van netmonitor vond ik de exacte batterijspanning... kon je zien of 'ie echt wel leeg was :)

[ Voor 37% gewijzigd door Korakal op 08-01-2003 21:59 ]

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:36
hmmm natuurlijk staat siemens s45 er niet tussen en heb al die codes geprobeerd maar werken niet
Pagina: 1