[Search GoT] Linken naar omega?

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Als je op GoT op search klikt dan krijg je de Omega search.
Als je via de FP op de GoT search klikt , dan krijg je de normale brakke search.

Is het niet verstandig om daar ook de omega search van te maken, omdat deze toch wel een stuk beter is dan de normale search?

Hoop dat dit niet te mierenneukerig is.

Anders, sorry hiervoor.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

mierenneuker ;)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:P

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld,

kan je maybe een link naar die FP zoek geven :?

[ Voor 32% gewijzigd door Maarten op 08-01-2003 19:00 ]

• Harm
  • Niet online
AMD_er schreef op 08 januari 2003 @ 18:57:
[...]

:P

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld,

kan je maybe een link naar die FP zoek geven :?
Als je naar het menuutje Community toegaat op de FP, dan staat daar Got Search. Die dus verwijst naar de originele React search en niet naar de Omega search.

Wat mij betreft wordt die link niet veranderd. Als React 1.8 er op komt, schijnt er ook weer een goede search te zijn (als we Chem mogen geloven :P) dus dan is die link weer de juiste. Als het echter niet zoveel werk is, dan mag het wel veranderd worden. Het is inderdaad wel handig. :)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
*schop*

*auw*

Sorry topique :> :P

Copyright @ TTG :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

ramH schreef op 08 January 2003 @ 19:10:
Wat mij betreft wordt die link niet veranderd. Als React 1.8 er op komt, schijnt er ook weer een goede search te zijn (als we Chem mogen geloven :P) dus dan is die link weer de juiste.
Eens. Dit is een tijdelijke situatie, dus die link veranderen is een beetje tijdverspilling. De devvers (en zeker Femme) hebben het druk genoeg met de shop en dergelijke.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De link is aangepast aan de Omega search. Zoeken op het forum is vanaf nu ook weer mogelijk vanuit het zoekmenuutje onder de update tracker.
Pagina: 1