Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld,
kan je maybe een link naar die FP zoek geven
[ Voor 32% gewijzigd door Maarten op 08-01-2003 19:00 ]
Als je naar het menuutje Community toegaat op de FP, dan staat daar Got Search. Die dus verwijst naar de originele React search en niet naar de Omega search.AMD_er schreef op 08 januari 2003 @ 18:57:
[...]
![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld,
kan je maybe een link naar die FP zoek geven
Wat mij betreft wordt die link niet veranderd. Als React 1.8 er op komt, schijnt er ook weer een goede search te zijn (als we Chem mogen geloven
*schop*
*auw*
Sorry topique

Copyright @ TTG
*auw*
Sorry topique
Copyright @ TTG
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Eens. Dit is een tijdelijke situatie, dus die link veranderen is een beetje tijdverspilling. De devvers (en zeker Femme) hebben het druk genoeg met de shop en dergelijke.ramH schreef op 08 January 2003 @ 19:10:
Wat mij betreft wordt die link niet veranderd. Als React 1.8 er op komt, schijnt er ook weer een goede search te zijn (als we Chem mogen geloven) dus dan is die link weer de juiste.
De link is aangepast aan de Omega search. Zoeken op het forum is vanaf nu ook weer mogelijk vanuit het zoekmenuutje onder de update tracker.
Pagina: 1