Aangezien de stats weer plat liggen (terwijl ze er vanochtend wel opstonden) heb ik de stats van mijn parse-systeempje maar ff online gezet.
Kijk hier voor de stats van 10-11:
http://www.bnr.nl/bigdeal/download/stats.html
ps. waarschijnlijk zijn de stats off-line gezet, omdat er fouten in zitten. Dus wees gewaarschuwd.
----
update: de goede stats voor 10-11 zijn nu beschikbaar bij d.net. Er blijken idd fouten te zitten in de eerder vrijgegeven gegevens (dus ook in bovenstaande stats). De totalen van de teams en deelnemers kloppen niet. De dag-aantallen kloppen wel.
Kijk hier voor de stats van 10-11:
http://www.bnr.nl/bigdeal/download/stats.html
ps. waarschijnlijk zijn de stats off-line gezet, omdat er fouten in zitten. Dus wees gewaarschuwd.
----
update: de goede stats voor 10-11 zijn nu beschikbaar bij d.net. Er blijken idd fouten te zitten in de eerder vrijgegeven gegevens (dus ook in bovenstaande stats). De totalen van de teams en deelnemers kloppen niet. De dag-aantallen kloppen wel.
Enorm cool
) Ga zo door!
Op den duur denk ik dat we meer zullen hebben aan jouw oplossing (geheel in DPCHP stijl...) dan aan dnet...
Op den duur denk ik dat we meer zullen hebben aan jouw oplossing (geheel in DPCHP stijl...) dan aan dnet...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=decibel
:: 11-Nov-2000 12:15 (Saturday) ::
With all the shuffling I had to do to get stats back online, the RC5 data
for Nov. 8 fell through the cracks. I'm re-running the 8th, 9th, and 10th
right now. Stats should be back online in a few hours.
er zat dus nog iets niet goed, dus maar weer ff wachten
:: 11-Nov-2000 12:15 (Saturday) ::
With all the shuffling I had to do to get stats back online, the RC5 data
for Nov. 8 fell through the cracks. I'm re-running the 8th, 9th, and 10th
right now. Stats should be back online in a few hours.
er zat dus nog iets niet goed, dus maar weer ff wachten
Jeps das een virus in amerika,
daar mee gaat onderanderen het TELLEN van stats en stemmen de mist in *GrIn*
daar mee gaat onderanderen het TELLEN van stats en stemmen de mist in *GrIn*
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 14:06 schreef dyna18 het volgende:
Aangezien de stats weer plat liggen (terwijl ze er vanochtend wel opstonden) heb ik de stats van mijn parse-systeempje maar ff online gezet.
ps. waarschijnlijk zijn de stats off-line gezet, omdat er fouten in zitten. Dus wees gewaarschuwd.[/quote]:) Stats masta !!
ps. waarschijnlijk zijn de stats off-line gezet, omdat er fouten in zitten. Dus wees gewaarschuwd.[/quote]:) Stats masta !!
Ik heb zelf een php systeem geschreven dat de stats van dnet parsed, in een database zet en daarna weer netjes weergeeft.
Als je me een keer online treft (en ik ben vaak online) dan kan ik je het hele systeem wel eens tonen op mijn server.
Helaas ben ik dus ook nog steeds van dnet afhankelijk voor de gegevens, dus ook ik heb nu een gat van 7 dagen.
Als je me een keer online treft (en ik ben vaak online) dan kan ik je het hele systeem wel eens tonen op mijn server.
Helaas ben ik dus ook nog steeds van dnet afhankelijk voor de gegevens, dus ook ik heb nu een gat van 7 dagen.
Pagina: 1