Toon posts:

[Loadrunner 1]

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft dit _/-\o_ meesterse _/-\o_ spelletje voor mij? Vroeger speelde ik het altijd... volgens mij is het wel gratis.. anders excuses voor deze post! O-)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 18:42:
volgens mij is het wel gratis.. anders excuses voor deze post! O-)
Uit de FAQ:
We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

-----------------------------------------------------------------------

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg, en geef me plz geen OW, soz :'(

-----------------------------------------------------------------------

Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!

We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, en een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos, en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.
Als je het niet zeker weet had je het beter eerst kunnen overleggen met een modje (ICQ, mail)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 08-01-2003 18:46 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Loderunner zit nog steeds een copyright op... dus niet verstandig om hier te vragen ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zeker niet.

Dit topic is gesloten.