[OE/hotmail] Email van unknown als ik email stuur *

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• -Trailseaker-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb laatst nieuwe harde schijf gekocht dus XP er opgezet. Alle updates enzo. Maar als ik nu vanuit outlook express een email stuur van hotmail naar een ander emailadres dan word die mail gelijk in de ongewenste mail folder gegooid. Er staat dan bij sender UNKNOWN. Nu heb ik een email naar mijzelf gestuurd en even gekeken wat er in de eigenschappen van de mail staat.

Dit staat er dus in de eigenschappen:

Message-ID: <20030108171322.3e1c5c32032ffffffa0@hotmail.com>
X-Originating-IP: [123.456.789.123]
Wrom: HSCRTNHGSWZIDREXCAXZOWCONEUQZAAFXI

Kan iemand mij helpen met dit probleem want al mijn mail word niet gelezen en dat is voor mijn school projecten niet echt handig.

Trailseaker @ GOT

Verwijderd

Dit heb ik ook wel eens. Ik heb 2 account van Hotmail in OE en vaak ontvangen vrienden mijn mails niet omdat ze dus automatisch in de ongewenste post komen....Bij mij is dit niet altijd het geval. Gebeurt af en toe

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Ik krijg ook wel eens van die mailtjes... maarja...de afzender weet ik dan nooit :/

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 10:39
Hotmail werkt ook niet 100% in OE....

Verwijderd

Wannneer je een account aanmaakt van hotmail in outlook wordt er gevraagd: Naam van zender! volgens mij heb je daar dan niks ingezet!.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:49

Pogostokje

* twiet *

Kijk anders verder dan alleen Outlook Express en Hotmail, want je noemt nu wel twee dingen op die zich niet bepaald bewezen hebben onfeilbaar en foutloos te zijn.
Als je serieus bezig wilt zijn dan valt in ieder geval hotmail al af, ik zie steeds meer bedrijven die mail van hotmail niet eens meer accepteren, ongeacht de inhoud. Die mail wordt doodleuk verwijderd omdat 95% toch spam is.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• -Trailseaker-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08-2024
Maar op mijn vorige harddisk deed alles het prima. ik weet het ook niet meer dan. Heb alles zoer ik weet hetzelfde geinstalleerd. Iemand nog een idee?

Trailseaker @ GOT

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel ontschreeuwt + duidelijker gemaakt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad en na wat speurwerk heb ik het op kunnen lossen. Het bleek (bij mij iig) aan norton internet security te liggen.

http://support.microsoft.com/?kbid=823660

succes

/edit
beetje lang geleden zie ik nu, maar misschien heeft iemand er nog wat aan...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 11:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

/edit
beetje lang geleden zie ik nu, maar misschien heeft iemand er nog wat aan...
offtopic:
Neuh, thanks. Zo is het weer een nuttig topic voor in de search :*
(Idem je kick van je eigen topic)
Ik doe het topic wel even dicht, reageren is niet meer nodig lijkt me :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.