Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...
pcies download gewoon ff flashfxp en klaar is het
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Trouwens welkom op GOT en lees de FAQ even door als je wil. Dus bv. niet meerdere topics over hetzelfde onderwerp openen en de Search gebruiken als het kan.
Verwijderd
Of gewoon eerst de ene site naar je harde schijf toe leechen, en vervolgens die dir weer netje uploaden... scheelt je echt een hoop moeilijk gezoek e.d.
Tussen Geocities en Tripod gaat overigens niet lukken. Of ik kan me iig neit voorstellen dat een van beide FXP aan heeft gezet.
Ja, maar dat gaat natuurlijk stukken slomer en kost jou bandbreedte. Als twee servers tussen elkaar FXP'en gaat het sneller en heb jij geen sloom internet.Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 18:36:
Of gewoon eerst de ene site naar je harde schijf toe leechen, en vervolgens die dir weer netje uploaden... scheelt je echt een hoop moeilijk gezoek e.d.
Verwijderd
Volgens mij had lycos / geocities nou ook weer niet zoveel schijfruimte in de aanbieding... en ik denk dat ts in de tijd dat hij nodig had om hier 2 topics over te openen al 4x zn site had kunnne verhuizenKaAzKoP schreef op 08 januari 2003 @ 18:37:
[...]
Ja, maar dat gaat natuurlijk stukken slomer en kost jou bandbreedte. Als twee servers tussen elkaar FXP'en gaat het sneller en heb jij geen sloom internet.
Mwa, Lycos heeft 50 MB hoor, dus dat tikt aardig aan als je dat eerst moet gaan downloaden en dan weer uploaden.Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 18:45:
[...]
Volgens mij had lycos / geocities nou ook weer niet zoveel schijfruimte in de aanbieding... en ik denk dat ts in de tijd dat hij nodig had om hier 2 topics over te openen al 4x zn site had kunnne verhuizen
Als je host FXP ondersteund is dit mogelijk.
FlashXP is een mogelijk prog ervoor.
Dit staat btw ook in de search
FlashXP is een mogelijk prog ervoor.
Dit staat btw ook in de search
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()