s- video kabel voor de pal Game Cube

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraagje over de s- video kabel voor de Game Cube,is deze wel compatible met de pal Game Cube? Ik wil namelijk mn GC aansluiten op mn s video ingang op mn Geforce 3 TI 200
Ik heb het gele tullip stekkertje door middel van een verlengstukje in mn s-video ingang van mijn videokaart gekregen maar het beeld is dan wat schokkerig op mn pc.
Ik denk dat als ik het verlengstukje dr tussenuit haal door middel van die s-video kabel ik wel perfect beeld krijg op mijn video kaart.
Ik heb van de techische dienst van nintendo gehoord dat de pal GC het s-video signaal niet ondersteund, betekent dit dan dat er nooit eem svideo kabel gaat uitkomen voor de pal Game Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom denk je dat? Komen alle bezoekers van de Problemen en Vragen ook op het games en Discussies board? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja, vrijwel allemaal wel, maar daar gaat het niet om. Ik zie dat je nieuw bent, dus je kan er niet veel aan doen dat je dit niet weet, maar je mag maar 1 topic per probleem openen per fora. Welkom iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
David2003 schreef op 08 januari 2003 @ 18:29:

Ik heb van de techische dienst van nintendo gehoord dat de pal GC het s-video signaal niet ondersteund, betekent dit dan dat er nooit eem svideo kabel gaat uitkomen voor de pal Game Cube?

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo David2003, welkom op het forum. Even offtopic, voordat je wat vraagt, zoek eerst eens op het internet of gebruik de search, want het is hier geen helpdesk. Ten tweede is het wel zo fijn als je je gegevens een beetje compleet invult, zodat er ook een mail naar je gestuurd kan worden. Ten derde: probeer je vraag zo kort en duidelijk mogelijk te stellen. Ten vierde: doe geen dubbelpostings.
On topic: Als je beeld krijgt op je scherm, dan moet het gewoon kunnen. De verlengkabel heeft hier niets mee te maken, je krijgt hooguit ruis. Waarschijnlijk heb je of een te lichte computer, of verkeerde drivers, of teveel achtergrond services draaien.

Edit: ik heb dit maar even uit je gesloten topic gevist.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Even met google:
Zoals bekend bezit de GameCube diverse aansluitingen. Vier controllerpoorten, 2 digicard sloten, twee seriële poorten en een parallelle poort. Wat overblijft zijn de AV-uitgangen. De anologe uitgang lijkt veel op de uitgang zoals deze op de Nintendo 64 en het doel hiervan is dan ook gelijk, het aansluiten van een televisie op de GameCube. De Digitale uitgang is echter een heel andere zaak. De kabel die op Spaceworld 2000 op de digitale uitgang werd aangesloten lijkt verdacht veel op de standaard VGA-adapter zoals deze op monitoren te vinden is. Het ziet er dus naar uit dat de digitale kabel van de GameCube een standaard VGA-connector bezit.

Dit betekend dat het geluid op een andere wijze moet worden doorgegeven, een monitor kan namelijk niet met geluid overweg. Nintendo is van plan om een component met drie ingangen op de markt te brengen. Dit zou dus betekenen een ingang voor de Gamecube, een ingang voor de monitor, en een resterende derde uitgang, dit zal het geluid moeten worden. Deze ingang bepaald dan ook gelijk de geluidsmogelijkheiden van de GameCube. De analoge kabel zal waarschijnlijk een scart-connector bezitten en dus niet meer dan stereo ondersteunen. Omdat Nintendo geen Dolby Digital ondersteund, (wel 3D geluid) zal de kabel waarschijnlijk niet meer dan een stereo-connector bezitten, de vorm maakt hierbij niet veel uit. Meest voor de hand liggend zijn tulp-connectors of een welbekende koptelefoon-connector.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1