Toon posts:

[MSN Messenger onder 98] Conflict met USB-apparaten?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

op mijn tweede PCtje draai ik nog Windows 98SE en MSN Messenger 4.6. Het probleem wat ik hiermee heb is simpel: als er een verandering optreedt in de status van de USB-apparaten op de computer, dan geeft MSN er de brui aan. Als ik mijn HP DeskJet 5550 USB aan- of uitzet, m'n USB-scanner of de webcam in- of uitschakel, dan loopt MSN muurvast. De enige remedie is dan msgsms.exe te terminaten, maar daarna is de rest van het systeem instabiel :(

Iemand een idee waar dit 'm aan kan liggen? En kom ajb niet aan met 'installeer XP' of 'installeer Linux'.

BVD :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 18:04:
Hoi,

op mijn tweede PCtje draai ik nog Windows 98SE en MSN Messenger 4.6. Het probleem wat ik hiermee heb is simpel: als er een verandering optreedt in de status van de USB-apparaten op de computer, dan geeft MSN er de brui aan. Als ik mijn HP DeskJet 5550 USB aan- of uitzet, m'n USB-scanner of de webcam in- of uitschakel, dan loopt MSN muurvast. De enige remedie is dan msgsms.exe te terminaten, maar daarna is de rest van het systeem instabiel :(

Iemand een idee waar dit 'm aan kan liggen? En kom ajb niet aan met 'installeer XP' of 'installeer Linux'.

BVD :)
Installeer de nieuwste drivers voor die hardware zooi en heb je dit probleem ook met een andere versie van MSN? Ik heb hier ergens in dit huis ook Windows 98 SE draaien met een USB ADSL modem wat prima loopt, ook als ik wat ga spelen met het USB stekkertje.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:44

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie de reply van Traag.

Alle vragen m.b.t. MSN proppen we in 1 algemeen topic... Daar even je vraag stellen.

Succes verder.... :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.