Toon posts:

Kabelaansluiting @home langzaam door langzame hd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe het kan dat nadat ik mijn image opnieuw op mijn pc heb gezet mijn breedbandaansluiting via @home in een keer stukken sneller gaat dan wanneer ik een tijdje dit niet doe. ligt dit aan de geïnstalleerde software of aan mijn hd's? (western digital 80gig) (seagate 20gig).

Verwijderd

als je een image erop zet dan heb je alleen de standaard software die je erop wil hebbe, naar mate je meer op je HD's zet zullen ze slomer worden... dit kan je dan vervolgens weer merken bij het downloaden of internetten

Verwijderd

Ik denk niet dat de snelheid van een HD invloed heeft op je internet verbinding.
Zal wel zo zijn dat allerlei software (spy-ware), etc. je verbinding beinvloed, en
je image zal (als het goed is) wel vrij schoon zijn wat dit soort software betreft.

Verwijderd

Topicstarter
als ik aan het surfen ben dan begint mijn hd ontzettend veel te laden, waardoor alles langzamer (lijkt) te gaan. Dit terwijl mijn internetgeschiedenis en cookies leeg zijn en steeds worden gerefreshed

Verwijderd

Wat voor systeem, Os, geheugen??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ad-aware al gedraait ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 17:58:
Ik denk niet dat de snelheid van een HD invloed heeft op je internet verbinding.
Zal wel zo zijn dat allerlei software (spy-ware), etc. je verbinding beinvloed, en
je image zal (als het goed is) wel vrij schoon zijn wat dit soort software betreft.
dan moet jij maar eens gaan internetten met een 200 GB hd die flink vol staat, dan zal het langzamer gaan omdat je HD groter is en hij meer moet zoeken naar tracks en sectoren

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien had je je hele hd wel volstaan met meuk zoals temp internet files en cookies

do or do not, there is no try

Verwijderd

Topicstarter
systeem windows xp prof, 667mhz 384mb ram hd: 20 GB SEAGATE 80 GB WESTERN DIGITAL

Verwijderd

Harkelaar schreef op 08 January 2003 @ 18:06:
Misschien had je je hele hd wel volstaan met meuk zoals temp internet files en cookies
wie ik?
nee maak ik elke dag leeg... had gewoon veel muziek en andere zooi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 18:05:
[...]

dan moet jij maar eens gaan internetten met een 200 GB hd die flink vol staat, dan zal het langzamer gaan omdat je HD groter is en hij meer moet zoeken naar tracks en sectoren
Heeft op zich niks met internetten te maken natuurlijk.
De doorvoersnelheid & verwerkingsnelheid van de Harddisk zal toch altijd vele malen groter zijn dan de data die je binnen trekt.
Dat je PC te vol staat (hd, intern geheugen) en dus wanneer je bv IE opstart dat dit dan ff duurt ok. Maar dan merk je ook vertraging in gebruik van andere software als het goed is.
Pagina: 1