• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Palmske, de ZIRE.
Voor mensen die niet te veel eisen en leuke dingetjes willen doen met een PDA
kan ik zeggen dat ik er superveel plezier van heb, het ontwerp spreekt me zeer aan en ook de minimale dikte ervan vindt ik een goed punt.
Omdat hij zo "dun" is steek ik hem vaak in me kontzak, alleen het grote probleem wat me een beetje begint te ergeren, hij gaat zo vaak per ongeluk aan..het houdt niet op.........heeft iemand hier een inventieve oplossing voor of een programma wat met de ZIRE werkt ??
Greetzzz

• S_E_B
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09-2015
Er zit zeker niet zo'n hold switch op net als bij Sony :? Misschien dat er wel programmatjes zijn die de buttons (behalve de on/off) kunnen blokkeren, maar het is geen standaard optie geloof ik. De beste oplossing lijkt me gewoon een hoesje voor je palm, dan blijft ie ook nog beter beschermt tegen krassen etc

• ilja_kole
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25
Nee geen hold knop jammer genoeg...
En er zit een soort "flapje" bij voor de krassen, dit helpt wel alleen is zo soft
dat je erdoorheen altijd de power button aandrukt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit programmaatje, PowerOn lost je probleem op. Het kost wel $8, maar met een beetje zoeken zijn er vast gratis alternatieven, zoals bij de meeste Palm programma's. Er zijn waarschijnlijk ook hacks voor (een hack is bij Palm iets om je systeeminstellingen mee te kunnen veranderen, niets illegaals), dan heb je een hackmaster nodig. X-master, te vinden bij Palmgear is gratis.
edit:
$8 betekent $1 per kb van de gezipte download! Die is namelijk nog geen 8 kb groot.

[ Voor 11% gewijzigd door Canaria op 08-01-2003 19:05 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

ilja_kole schreef op 08 January 2003 @ 17:41:Omdat hij zo "dun" is steek ik hem vaak in me kontzak,
Geniet er maar van, want lang zal het niet duren.

Steek je palm NOOIT in je kontzak, tenzij je graag regelmatig nieuwe palmpjes koopt.

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023

Mijn Systeem Specs

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nog een: StayOff

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 09-01-2003 22:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hiermee kun je 'm alleen maar automagisch locken, niet uit houden. Als je Palm gelockt is, dan gaat hij alsnog aan, en prompt hij voor een pw..
Pagina: 1