Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aopen HQ08 kaal wat nu

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik heb dus een HQ08 en die is helemaal kaal, en dan bedoel ik dus echt kaal, ik kan overal het ijzer zien. Wat is nu het beste, het gewoon zo laten je ziet het toch niet of spuiten?

Het gaat dus om het binnen frame en dat heb ik kaal gemaakt omdat het spuiten mislukt was en ik dus alles eraf gehaald heb omdat ik dan evt opnieuw kon beginnen.

• rupert
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

rupert

a.k.a. fritz

Gewoon alle 'beplating' opnieuw spuiten, er weer aan knopen en huppa...

Je kijkt toch niet naar het frame van je kastje?
Ik heb hier ook een kastje gespoten, maar wat voor bende het binnen is interesseert me eiglijk niet echt...

[ Voor 56% gewijzigd door rupert op 08-01-2003 17:36 ]

©zweitausendundsechs

• BSeB
Er komt wle een raam aan de zijkant van kast dus dat het er een beetje gelikt uit ziet lijkt me toch wel zaak maar idd, ik laat het gewoon kaal, geeft ook weer een tof effect als er een gekleurd lampie in zit.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:20

Rival24

I'll Be Back

Ik zou plaat onder je voeding eruit slopen (waar je kabels doorheen moeten). Dat is een airflow killer, en de opening is veel te krap. Ook biedt het niet veel stevigheid aan de kast.

• BSeB
Heb al een deel ervan eruit gehaald maar je hoeft niet alles eruit te halen tenminste als je een voeding hebt met een afzuiger dus dubbele fan (bv enermax) dan is het niet nodig om je hele middenplaat eruit te slopen.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb het chassis wel gespoten van m'n oude kast (hq08) zag er cool uit, net ff dat beetje extra

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Wat jij wel of niet mooi vind kunnen wij toch niet voor je bepalen? Dat moet je gewoon zelf uitzoeken.

offtopic:
Persoonlijk vind ik een gespoten frame wel erg mooi, maar ja, wie ben ik?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.