Toon posts:

[CE2K] filtreren van geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
komt er op neer dat ik een nummer moet filtreren dat ik alleen de vocalen en een deel van de drums overhoud. het gaat om 'november rain' van Guns'n' roses. het wordt dus ong. het tegenovergestelde van karaoke me dunkt.

iemand een idee hoe ik deze klus moet klaren?

Verwijderd

Dit krijg je zonder het opnieuw uitmixen van de meersporenopname nooit mooi voor elkaar.

Je kan proberen wat met de fasevershuiving, stereobeeld etx, EQ (31 bands ofzo) te spelen, maar ik hoef het resultaat niet te horen :+

hier zijn trouwens ook al een aantal topics over geweest:

Omega zoekresultaten

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 17:22 ]

Verwijderd

Ik ben dus de gene die het nummer gaat spelen op piano, alleen heb ik begeleiding nodig van het nummer zelf, dus de drum en zang en dus moet de piano en de violen eruit worden gefilterd

Verwijderd

Topicstarter
en ik ben dus de gene die die klus mag gaan klaren, maar ik ben toch bang dat er vrij weinig van de stem zelf overblijft, of er kleven teveel frequenties van de andere instumenten aan de stem vast... Misschien moet je axel rose ff een belletje geven en om de originele multisporen tape vragen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 17:35:
en ik ben dus de gene die die klus mag gaan klaren, maar ik ben toch bang dat er vrij weinig van de stem zelf overblijft, of er kleven teveel frequenties van de andere instumenten aan de stem vast... Misschien moet je axel rose ff een belletje geven en om de originele multisporen tape vragen :P
Ja Axel zit vast weer in de bak zoals gewoonlijk,
Sja ik wil het zelf wel gaan zingen hoor daar niet van :P
Maar ik heb voor de piano toch echt begeleiding nodig en aangezien ik
hier geen drummer bijdehand heb

Verwijderd

Topicstarter
drum je toch zelluf :p

als je toch zelf gaat zingen... en je wilt ritme, dan is hier de uitvinding van de eeuw: een metronoom!

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 17:40 ]

Pagina: 1