[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Ziet er wel mooi uit, maar dat zie je toch niet. Dus of het moet heel goed koelen en als dat niet zo is dan vinnik het niet zo bijzonder.
Het beste zou zijn, een soort zalman hp80 waar een dunne 80mm fan op kan die op 5 volt draait ofzo, dan heb je een super stille maar ook goed gekoelde koeling !
ermmm jah leuk enzo
maar wat ik niet begrijp is dat ze er geen 80 of desnoods 60mm fan op pleuren. Die 40mm's maken zo'n kabaal en koelen niks. Die TMD fans lijkt mij persoonlijk ideaal voor een gfx card.. Stil, veel flow en direct onder de fan koeling (geen dik middestuk zonder flow)
maar wat ik niet begrijp is dat ze er geen 80 of desnoods 60mm fan op pleuren. Die 40mm's maken zo'n kabaal en koelen niks. Die TMD fans lijkt mij persoonlijk ideaal voor een gfx card.. Stil, veel flow en direct onder de fan koeling (geen dik middestuk zonder flow)
Ziet er leuk uit maar ik heb toch liever een zalman hp80
Verwijderd
is inderdaad een mooie koeling. als ie nu ook nog goed koelt, is het helemaal te gek! ervan uitgaande dat het meer is als een ontwerp...
Catch22, er zit een 50mm fan op volgens het plaatje. maar ik ben het met je eens dat een nog grotere nog beter zou zijn
Catch22, er zit een 50mm fan op volgens het plaatje. maar ik ben het met je eens dat een nog grotere nog beter zou zijn
Tja dit is d8t ik al een keer gepost in een topic. Mischien kan je dit beter in het Geforce topic posten of licht dit aan mij ?
en deze cooler was er al heel lang.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
sorry dat ik het zeg, maar vindt um lelijk
haha anywayz, geef mij maar een koper wc blokje
Verwijderd
Dit is echt ThermalTake op en top. Speciaal voor de tweaker die niet weet wat goed spul is, dus koopt hij maar het koelertje dat er het meest spacey uit ziet.. Das ongeveer mijn mening over thermaltake 
Of deze koeler moet WEL goed koelen, maar dat betwijfel ik..
Of deze koeler moet WEL goed koelen, maar dat betwijfel ik..
Verwijderd
lijkt prut is prut.
Koop een alpha 6035 ros die op je core met de viergaten rond je geforce 4
Koop een 2x spirerock zaag 8 mooie mem blokkie uit, vast lijmen.
Resultaat.... Heavy cooling, goede overclock potetie en lijkt ook nog eens brut
Van wie ik het heb??? van me zelf :q
Koop een alpha 6035 ros die op je core met de viergaten rond je geforce 4
Koop een 2x spirerock zaag 8 mooie mem blokkie uit, vast lijmen.
Resultaat.... Heavy cooling, goede overclock potetie en lijkt ook nog eens brut
Van wie ik het heb??? van me zelf :q
LOL dit doet denken aan die oude Voodoo2 koelertjes..
Die waren zwart en driehoekig en werden daarom Stealth genoemd
Die waren zwart en driehoekig en werden daarom Stealth genoemd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1