Tijdens de installatie van de laatste versie van CloneCD werd mij gevraagd of ik wel door wilde gaan met de installatie omdat het programma geen digitale handtekening van een van mijn cd-drives had gevonden. Als ik door zou gaan zou het kunnen zijn dat deze drive niet meer te benaderen kon zijn.
Eigenwijs ben ik doorgegaan met de installatie en ben dus nu een van mijn cd-drives kwijt!
Het gaat om een Samsung DVD-ROM SD-616T.
Deze is niet meer te zien in de Verkenner en ook niet meer te benaderen via Dos. Als ik in Apparaatbeheer kijk staat er dat deze drive correct werkt en ook de juiste besturing ervoor is geinstalleerd.
Gek genoeg is de Windows XP installatie disc wel op te starten via deze drive.
Ook heb ik Systeemhersel geprobeerd en heb ik CloneCD ge-de-installeerd.
Dit alles werkt niet.
Mijn OS is Windows XP Home.
Naast deze drive heb ik ook nog een NEC DVD+RW ND-1100A die nog steeds wel functioneert.
Weet iemand een mogelijkheid om weer toegang te krijgen tot mijn verloren D:-drive ?????
Alvast hartelijk dank!!!
Groet, Michel
Eigenwijs ben ik doorgegaan met de installatie en ben dus nu een van mijn cd-drives kwijt!
Het gaat om een Samsung DVD-ROM SD-616T.
Deze is niet meer te zien in de Verkenner en ook niet meer te benaderen via Dos. Als ik in Apparaatbeheer kijk staat er dat deze drive correct werkt en ook de juiste besturing ervoor is geinstalleerd.
Gek genoeg is de Windows XP installatie disc wel op te starten via deze drive.
Ook heb ik Systeemhersel geprobeerd en heb ik CloneCD ge-de-installeerd.
Dit alles werkt niet.
Mijn OS is Windows XP Home.
Naast deze drive heb ik ook nog een NEC DVD+RW ND-1100A die nog steeds wel functioneert.
Weet iemand een mogelijkheid om weer toegang te krijgen tot mijn verloren D:-drive ?????
Alvast hartelijk dank!!!
Groet, Michel