Ik heb het forum doorgezocht en kwam erachter dat dit probleem zich vaak voordoet in Windows XP. Ik gebruik windows me dus de oplossingen waren niet bruikbaar. Het gaat dus om het volgende:
Bij zware programma's wil mijn computer nog wel eens spontaan opnieuw opstarten. Ik heb de coolers en alles gechecked, maar deze doen het perfect en zijn brandschoon. Ook de temperatuur komt zowel bij de ram als cpu niet boven de 35 graden celsius.
Hier zijn de specificaties van mijn pc:
Moederbord: Asus A7N266-C
Processor: AMD Athlon Xp 1800+
Ram: 2x 128MB DDR-ram
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live!5.1 player
Videokaart: Asus Geforce 4 64mb ddr-ram
Start opnieuw op bij: Sommige onderdelen van 3dmark2001, het converten van een 2 uur durend wav-bestandje naar een wma en bij het open hebben staan van meerdere internet toepassingen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want het is best irritant dat ie steeds herstart
. Alvast bedankt!
Joris Boelen
Bij zware programma's wil mijn computer nog wel eens spontaan opnieuw opstarten. Ik heb de coolers en alles gechecked, maar deze doen het perfect en zijn brandschoon. Ook de temperatuur komt zowel bij de ram als cpu niet boven de 35 graden celsius.
Hier zijn de specificaties van mijn pc:
Moederbord: Asus A7N266-C
Processor: AMD Athlon Xp 1800+
Ram: 2x 128MB DDR-ram
Geluidskaart: Creative Soundblaster Live!5.1 player
Videokaart: Asus Geforce 4 64mb ddr-ram
Start opnieuw op bij: Sommige onderdelen van 3dmark2001, het converten van een 2 uur durend wav-bestandje naar een wma en bij het open hebben staan van meerdere internet toepassingen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want het is best irritant dat ie steeds herstart
Joris Boelen