Toon posts:

Vortex 2 A3D2.0 Xitel Storm Platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met deze kaartr en is het mogelijk om via optisch wel de vierkanaals support naar een receiver met 5 speakers en sub te sturen??
En dus alle a3d effecten over alle speakers te ervaren???
Of kan dit alleen met een FPSxxxx setje vanwege het feit dat dit a3d2.0 voor 4 speakers alleen werkt over de twee line-outs???

Bedankt

Verwijderd

Ik heb een Terratec XLerate PRO en gebruik de optische uitgang voor alle gewone geluiden (MP3, standaard stereo spellen enzo). Mijn versterker heeft echter een 6 kanaals analoge ingang (Denon AVR-2700) en die gebruik ik dus gewoon om te Counterstriken met A3D 2.0. Werkt perfect. Ik moet het dan echter zonder subwoofer doen, maar dat maakt niet zo heel erg veel uit, want in CS zit niet zoveel laag.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Het referentie ontwerp voor de Aureal Vortex II kaart (de Xitel Storm Platinum en ook de TerraTec Xlerate pro die ik zelf heb) kan AC3 signalen van een DVD speler via de S/PDIF TOSLINK doorsturen naar een 5.1 decoder. Hiervoor moet je misschien wel wat recentere drivers ophalen want de geleverde drivers ondersteunden het niet -tenminste, dat was bij mij het geval.

Verder begreep ik dat EAX en A3D gewoon via de 2 stereo outputs gaan, analoog dus, maar dat weet ik niet zeker, dus daar kan ik je geen uitsluitsel over geven.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Weet iemand wat de Xitel Storm Platinum Gamer-version inhoudt ? Zit daar de soms die Takstar-koptelefoon bij ? En heeft iemand ervaring met dit ding, in de revieuw kwam hij nogal gammel over.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar prijs? en gamer edition prijs? en compabiliteit met VIA KT133?

Verwijderd

In de pricewatch staan ze voor resp. f199,- en 239,-. Kan alleen bij de betreffende winkel niet ontdekken wat the diffence is. Morgen maar = bellen.

Verwijderd

Topicstarter
de gamer heeft die headset erbij, ik draai de Xitel Storm Platinum op een Abit KT7 met T-bird 1000@1224

Geen problemen

Verwijderd

En weet iemand of deze kaart goed combinaar is met een FSP1000-setje ? Twijfel namelijk nog steeds tussen dit kaartje en de Terratec XLerate Pro....

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Das een goeie, ik heb nl. ook een FPS1000 set. En misschien een stomme vraag : welke 3d audio dingen ondersteund ie? (a3d? 1.0 en 2.0? EAX.......)
Pagina: 1