[mobo] USB2.0 werkt niet (is 1.1)

Pagina: 1
Acties:

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een Aopen AK77-333, Daarop zit usb2.0

Maar als ik mijn portable HD erop zet dan duurt dat heel lang en zegt ie snele usbhub op trage verbinding (ofzo)

dus mijn usb2.0 draait op 1.1

Hoe kan ik dit oplossen? (ik heb al nieuwste drivers geinstaleerd, want is bios gekeken maar ik kom er maar niet uit)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je HD USB 1.1 is? Dan is het logisch dat je deze melding krijgt. Waarom het zo lang duurt weet ik niet....

They made me do it.

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 10:41

Tubbietje

Illegaal!

VIA 4-in-1 al geprobeerd erop te zetten... of hoe die dingen ook tegenwoordig heten :)

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• mellowpimp
  • Niet online
nee, mijn hd is usb2.0 want ik heb hem op een andere computer getest. dus ik weet dat het echt aan mijn computer ligt

ja, ik heb ook via hyperton (ofzo) + via usb2 drivers.

[ Voor 20% gewijzigd door mellowpimp op 08-01-2003 16:45 ]

• mellowpimp
  • Niet online
mischien heb ik het opgelost, ik denk dat hij die drivers wel heeft geinstaleerd maar de 1.1 versie gekozen heeft omdat die wel mqsl ofzo is (goed gekeurd door M$)

Maar laat de topic maar open, mischien dat het nog niet goed is.
kan morgen pas testen. :(

• mellowpimp
  • Niet online
Hij werkt nog steeds niet :(, ik heb nieuwste drivers, alles in bios staat goed... wat doe ik fout ? :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topic krijgt een move PMG > OM. USB is namelijk een I/O controller B)

Staat er niks bijzonders in de apparaatbeheer? Uitroeptekentjes? Geen conflicten? Hoe zit het met IRQ's?

[ Voor 84% gewijzigd door BalusC op 10-01-2003 13:31 ]

Pagina: 1