Toon posts:

Welke Patch voor Baldur's Gate II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon een vraag.

Ik heb vandaag Baldur's Gate II "The Shadows of Amn"geinstalleerd en wil hem updaten of patchen tot de laatste versie. Maar op de site van Interplay zie ik 3 soorten patches ; Internationaal, Europees en US. Hoe kan ik er achter komen wat voor versie ik hier heb ??????????

Wat gegevens van het spel ; LA Collection, White Label met 5 CD's en een Barcode met 5- 026102 007179 verder staat er een hoop Frans op de doos en omslag, maar het spel is uiteraard engels.

Wie kan me ff een hint geven B)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Ik heb dezelfde versie van BG2 als jij en ik heb deze patch. Dit is geloof ik de nieuwste en werkt goed :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat er snel gereageerd is, zal hem eens gaan halen :) Ik ben nu nog bezig met de manuals te extracten en te printen dus aan het eigenlijke spel beginnen wordt pas morgen of zo :)

• Hahn
De manuals staan niet voor niks in pdf hoor ;)
Lijkt me nogal zonde om alles uit te printen, maar ja als jij ze graag wil gebruiken tijdens het spelen snap ik dat wel :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog een nieuwe Baldur's Gate I :) die heb ik net uit de cellofaan verpakking gehaald (na 2 jaar) maar daar heb ik dus hetzelfde probleem mee. En dat is een grote bruine doos met een vent erop die een helm draagt met horens. die heeft ook 5 cd's met de "forgotten realms" erop ook die heeft een barcode met 5-026102 001917 erop maar weer geen versie naam "internat, us en uk" dus als je toevallig weet welke het is dan duw ik niet de verkeerde patch erin. Trouwens ik draai hier op XP met 512Mb en Geforce 2MX/400. :)

• Hahn
Ik heb bij BG2 dezelfde versie als jij, dus die patch moet goed zijn.
BG1 heb ik alleen niet origineel dus daarvan zou ik het niet weten...

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik denk dat je de internationale versie heb van BG1
ik zou dus deze patch downloaden. 8)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Pagina: 1