Toon posts:

[DX9] Krijg DX9 niet geinstalleerd op XP

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd verhaal,
heb de websetup geprobeerd, en de redist versie binnengehaald, maar krijg steeds dezelfde melding:

[Quote]
De software die u nu installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert. (Meer informatie over deze testprocedure).

De Software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeem beheerder.
[Unquote]

Verder geen mogelijkheid om te negeren. De installatie breekt gewoon af !
Ik heb de systeembestandscontrole ook al uitgezet, maar dat helpt niet !
Ik ben ingelogd als administrator!

Iemand hier bekend mee? Wat kan ik doen?

Jab :X

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 19:09

Tubbietje

Illegaal!

Je bedoeld dat je driver signing hebt uitgezet :?
En heb je wel administrator rechten op je pc?

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De software die u nu installeert, voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo test, die op compatibiliteit met Windows XP controleert. (Meer informatie over deze testprocedure).

De Software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeem beheerder.
Hmmm... het lijkt wel of je niet bent geautoriseerd voor het installeren van software zonder Windows Logo (wel een rare constatering daar DX9 van MS zelf is)
Ik ben ingelogd als administrator!
Tarod schreef op 08 januari 2003 @ 16:46:
En heb je wel administrator rechten op je pc?
:)

[ Voor 19% gewijzigd door Han op 08-01-2003 16:49 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten dat ik alle rechten in XP heb!
Ik snap er nix van !

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 17:01:
Zeker weten dat ik alle rechten in XP heb!
Ik snap er nix van !
Klinkt misschien lullig, maar normaal gesproken zit daar een knop "Toch doorgaan", of int engels: "Continue anyway". Ik neem aan dat je die gewoon aanklikt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat is het hem nou juist, die zit er niet!

Dat heb ik met andere installaties van bijvoorbeeld mijn videodrivers wel gehad. Je krijgt dan de waarschuwing, maar ook de mogelijkheid om toch door te gaan.
Bij de DX9 installatie zit er alleen maar een OK knop, en als ik die druk wordt de installatie afgebroken !

Je zou toch zeggen dat MS zijn eigen software certificeerd..........

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 17:13:
Je zou toch zeggen dat MS zijn eigen software certificeerd..........
Misschien niet, omdat het nog een beta is :? (Of is DX9 Final al uit?)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dit is geen Beta hoor, kijk maar eens op http://www.microsoft.com/windows/directx/default.asp

Niks te vinden over mijn probleem trouwens.....

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ok, dan is het idd raar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is het zeker. :_(
Heb het ondertussen al tig keer geprobeerd, na opnieuw opstarten enz.
Het lukt niet !!! Stink Microsoft.

Verwijderd

Topicstarter
****PUSH****

Is er hier nou niemand die dit probleem herkent, en weet wat ik eraan kan doen???

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:13
Ik weet geen oplossing, maar ik heb wel PRECIES hetzelfde!!! Enorm irritant... Ik hou me aanbevolen voor een oplossing.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-02 16:50

SiGNe

Ook hoi!

Heb je SP1 wel geïnstaleerd?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Ik heb ook een soortgelijk iets, ik kan hem wel instaleren maar daarna doet geen enkel spel het nog. Ik heb ook de redist, SP1, GF4MX440, Duron 1200@1343. Anyone?

(Ik was toch van plan alle software te verversen dus een complete reinstall gaat toch gebeuren, maar dat wil ik wel in een keer goed doen. (ik wil ook ff de nieuwe 3dmark2003 proberen, daarom dx9)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ik heb precies het zelfde Kan Direct x 9 niet installeren !

krjig je ook deze fout?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Een vriend van me had laatst hetzelfde probleem. Van alles geprobeerd, en hij bleek een bepaalde benodigde service uitgezet te hebben.

Ik heb geen idee welke service het was, maar ga eens kijken welke jou relevant lijken.
Sorry dat het een beetje vaag is, maar je weet in ieder geval in welke richting je moet zoeken.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:13
In dat andere topic (zie hierboven) stond voor mij de oplossing. Cryptrographic service stond uitgeschakeld. In dat topic staat waar je hem kan vinden :)

Thnx people!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1