Toon posts:

TV Tuner kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart zouden jullie kunnen aan raden voor een prijs van ~€150
Ik heb wat reviews gelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:43
je zou eens kunnen zoeken op hauppage, die hebben wel goeie kaarten.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Kijk bijvoorbeeld eens op hardwareinfo.net! Staan wel een leuke dingen. Kweenie of je daar al hebt gekeken. Staan ook dus wel wat reviews.

Verwijderd

Wat wil je er allemaal mee doen?

Ik heb een Leadtek 2000/XP TV, kan er radio mee luisteren, TV kijken, opnemen en de beeld/geluidkwaliteit is voldoende. Kostte minder dan 100 euro geloof ik.

Verwijderd

geen e-tech de drivers voor xp zijn om te huilen :'(

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Heb zelf de Hercules Smart TV Stereo, geeft goed beeld (wel strepen maar ligt denk ik aan de veeeels te lange kabel die ik heb moeten aanleggen :+ ). De PowerVCR tunerprogramma wat erbij zat is helaas best slecht (geen frequenties maar kanalen instellen en dan nog er steeds net naast zitten omdat dat programma niet voor nederland bedoelt is.... toch minder van Herc.) maar met het gratis programma DScaler is dat ook al opgelost. En natuurlijk s'avonds gratis Canal+ kijken met CableCrypt ;)

MechWarrior || Monsters Game

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 12:08
GambitRS schreef op 08 January 2003 @ 16:48:
Heb zelf de Hercules Smart TV Stereo, geeft goed beeld (wel strepen maar ligt denk ik aan de veeeels te lange kabel die ik heb moeten aanleggen :+ ). De PowerVCR tunerprogramma wat erbij zat is helaas best slecht (geen frequenties maar kanalen instellen en dan nog er steeds net naast zitten omdat dat programma niet voor nederland bedoelt is.... toch minder van Herc.) maar met het gratis programma DScaler is dat ook al opgelost. En natuurlijk s'avonds gratis Canal+ kijken met CableCrypt ;)
ja Dscaler is een vet programma. maar cablecrypt stabiel op beeld krijgen lukt mij echt niet :r

Pinnacle PCTV rave is leuk kaartje maar installatie is soms damm lastig
tip bij deze kaart : eerst drivers los installeren > reboot> software installeren>reboot> klaar

] systeem spec's

• nightowl
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03-2009

nightowl

always too early to sleep

Ik heb zelf 2 Pinnacle kaarten en die bevallen prima. Werken onder 98SE, 2000 en XP. Kwaliteit is voldoende maar verwacht er geen DiVX kwaliteit van.

Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
'k ga zelf de Pinnacle PCTV Pro halen: stereo TV (met teletext) en radio; ongeveer 120 euro's. Ik heb deze gekozen omdat ik er ook mee wil opnemen (en timeshifting kijken = opnemen en afspelen tegelijk). Ik kreeg de indruk dat de Hauppages in deze prijsklasse daar (bewust) niet zo goed in zijn, daar Hauppage hiervoor een model met hardwarematige MPEG2 compressie aanprijst (ca. 250 euro). Da's wel leuk allemaal, maar daarvoor kan m'n processor zich ook best nuttig maken (reken op ca. 1Ghz voor real-time MPEG2 compressie en nog eens 0,2Ghz om gelijktijdig ook af te spelen).

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07-2025

juroz1980

Flex

Ik heb zelf zo'n haupage en die is niet wat ik er van heb verwacht en nu las ik laast een paar revieuw en daar las ik dat deze ook inderdaat minder goed beeld geeft dan de Pinnacle

Dus betaal iets meer en haal PINNACLE

Verwijderd

Ik heb hier een Hauppauge WinTV Theater. Das dus tuner + teletekst + Dolby surround + afstandsbediening + radio. Prima kaartje, alleen drivers/software zou wel iets beter kunnen.
Pagina: 1