• Geckow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02-2025
Geen idee waar dit precies hoort... balanceert op randje I&T en Gadget, maar aangezien het over internet + telefoon gaat maar hier :)

Ik heb een tijdje een Nokia 6610 icm Dutchtone Extended. Nu heb ik alleen een probleem:

JAVA-applicaties kunnen web-toegang vragen. Nu heb ik hier alleen problemen mee:

(*) WebViewer werkt perfect: zodra het nodig is wordt GPRS-verbinding opgezet

(*) Mail++, PALMmsn (..) werken niet: die geven steevast de melding dat verbinding niet mogelijk was (zie ook geen GPRS toegang gemaakt worden, bij WebViewer wel).

Uit WebViewer blijkt dat het dus wel kan... . Dutchtone Extended maakt gebruik van een profiel wat onder "Diensten" in het menu staat. Dit alles werkt gewoon goed.

Hebben meer mensen hier moeite mee gehad? Is er een oplossing voor? Heeft iemand het adres van Nokia? Want heb geen zin in bellen :(

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
Ik heb denk ik hetzelfde probleem..

Ik heb QSM geinstalleerd, maar ik kan dus geen verbinding met de jabber.com server maken.. Is er een mogelijkheid om gprs verbinding te krijgen zonder de browser op te starten. Zo zou ik dus gprs kunnen gebruiken en dan pas QSM opstarten.. iemand een idee?

Home Assistant configuratie

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ik wil graag weten waar jullie al die java progs vandaan plukken? (en is die via infrarood te beamen?)

[ Voor 1% gewijzigd door E-Mile op 03-03-2003 14:28 . Reden: haakje sluit :P ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)