Wat doet de prijs van het geheugen, tussen nu en 2 weeken? daald het alleen maar of steigt het straks weer? het gaat om de 128MB Sims!
Verwijderd
Ehmz...deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen
kijk op www.pricewatch.com en zo snel daar de prijzen niet meer dalen (of stijgen) zit het ram aan z'n laagste prijs, in nl duurt het nog wel ff dan voordat deze prijzen worden doorgevoerd.
Mzzls
Gerlo
kijk op www.pricewatch.com en zo snel daar de prijzen niet meer dalen (of stijgen) zit het ram aan z'n laagste prijs, in nl duurt het nog wel ff dan voordat deze prijzen worden doorgevoerd.
Mzzls
Gerlo
jemig die plakjes zitten daar op 44 dolar en 256 op 91 dollar, en die r-ram, kan dat ook in een dimm slot?
Denk dat ik het zelf maar laat overkomen uit america!
Denk dat ik het zelf maar laat overkomen uit america!
Kijk even wat Nostradamus er over heeft geschreven.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Ik denk dat het inderdaad niet veel verder zal zakken, heb er zelf nl. ook een berichtje over gepost (vorige week) en dat was toen de verwachting ook al van de meste mensen.... heb zelf net 2X 128 mb (133), besteld voor 195 piek (al kan dat nu ook al voor Fl 184), maar ik zie het toch niet veel verder dalen als nog een tientje ofzo ... de marges hierop hebben mijn inziens onderhad hun grenzen wel bereikt... m.a.w. nu kopen dat teintje zal het verschil toch ook niet maken .... maar op de HCC zal het waarschijnlijk ook nog wel kunnen.
Let dan alleen wel ff op waar/wat je koopt .... vanwege de enorme run op modules zou het me niets verbazen als er ook 'echte'rommel tegen dumpprijzen aangeboden zal gaan worden, in de wetenschap dat mensen nu toch willen kopen...
Let dan alleen wel ff op waar/wat je koopt .... vanwege de enorme run op modules zou het me niets verbazen als er ook 'echte'rommel tegen dumpprijzen aangeboden zal gaan worden, in de wetenschap dat mensen nu toch willen kopen...
Ik kan nu mooi mijn 100mhz 128mb DIMM omruilen voor 2x 133mhz 128mb DIMMS of 1 van 256mb.
Ikke blij
Ikke blij
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Topic: Blijft het geheugen daalen of gaat het omhoog?[/quote]Het blijft geheugen dealen
Verwijderd
in het kort :
B-merk geheugen daalt nog een stukje en blijft voorlopig stabiel (maand of 3)
A-Merk geheugen blijft duur maar dan krijg je ook waar voor je geldt.
Veel grote PC-fabrikanten zijn al gestopt met het plaatsen van B-merk geheugen vanwege de hoge uitval en defekten.
kijk goed uit wat je koopt, je kan natuurlijk ook even wachten. zometeen komen de nieuwe MB's op de markt met een 266FSB. kun je gelijk bijbehorend 266Mhz geheugen bij kopen en je oude pc verkopen.
B-merk geheugen daalt nog een stukje en blijft voorlopig stabiel (maand of 3)
A-Merk geheugen blijft duur maar dan krijg je ook waar voor je geldt.
Veel grote PC-fabrikanten zijn al gestopt met het plaatsen van B-merk geheugen vanwege de hoge uitval en defekten.
kijk goed uit wat je koopt, je kan natuurlijk ook even wachten. zometeen komen de nieuwe MB's op de markt met een 266FSB. kun je gelijk bijbehorend 266Mhz geheugen bij kopen en je oude pc verkopen.
Pagina: 1