Toon posts:

W98 SE steeds users en harware kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb:

Athlon 1900
MSI mobo
Asus video
Soundblaster
Netwerkkaart
W98 SE NL met alle updates
1 HDD met 2 partities
Aanmelden met windows Family
(on)regelmatig, maar wel vaak krijg ik bij het opstarten een vage melding op een zwart DOS-scherm en start windows opnieuw op met de melding dat Winaspi.DDL zoek is. Hierna gaat windows reservebestanden terugzetten en na opnieuw opstarten krijg ik "normaal" aanmeldwindow (dus niet Windows Family) je kan dan je oude profielnaam opgeven, maar deze blijkt windows niet te kennen (profilen staan er nog wel allemaal op) en vraagt om een wachtwoord en maakt nieuw profiel aan. Vervolgens gaat windows hardware opnieuw herkennen en installeren. Dan draai ik maar weer een Ghost-file om er vanaf te zijn, maar wat kan de oorzaak zijn en waar dient Winaspi voor? Kent iemand dit probleem? :(

Iedereen de beste wensen voor 2003

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-09 18:13

BitByter

Prutst dit forum

winaspi heeft iets te maken met cd-rom drivers

heb je niet 1 of ander virusje in je ghost zitten? die random wat bestanden verwijdert om jou te irriteren?

Verwijderd

Topicstarter
Daar lijkt het niet op. Daarbij heb ik een nieuwe PC en HDD etc geformatteerd en windows schoon geïnstalleerd. Toen Mcaffee erop, updates bij microsoft gehaald en ghost gemaakt. Zou wel heel toevallig zijn dat ik intussen eenvirus heb opgelopen dat Mcafee niet heeft gezien en ook niet ziet bij de regelmatige controle die ik doe.....Trouwens, bedoel je met Random in tijd, of de File die het virus zou wissen. Het lijkt er wel op dat het zich voordoet wanneer ik de PC kort na het afsluiten weer opstart. Zodra ik de ghost heb teruggezet heeft de PC wel vaak problemen met z'n Bios op te starten....

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 16:01 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

easycd creator geinstalleerd?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof het wel....moet ik nou gaan bibberen???

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel, is er iets bekend van easycd m.b.t. deze problemen?
Pagina: 1