Toon posts:

Dit slaat echt alles!

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het gewoon niet begrijpen; was bij een computerwinkel in Haarlem in een peipklein winjelcentrumpje. Ik was er nog nooit binnen geweest en ik ging even kijken. Ik vroeg wat de prijzen van hun Durons waren. Eén of andere gozer wist niet helemaal waar ik het over had en ging het aan z'n baas vragen. Die kwam naar mij toe en zei dat ze geen AMD verkochten!! Ik vroeg waarom dat was; ze gingen af op de betrouwbaarheid en de levensduur af en namen dus Intel. Op mijn reactie waarin ik zei dat AMD toch echt goedkoper en sneller is antwoordde hij dat het maar tijdelijk was en AMD niet echt betrouwbaar was. Toen ik hem wees op de blunders die intel had begaan was hij even stil en kon niet veel meer zeggen en hielp maar snel een andere klant.

Wat vinden jullie hier nou van? Een computerwinkel die alleen maar intel verkoopt (en alleen maar abit borden) dat is toch vreemd?

Zo dit moest ik even kwijt.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ja dat is vreemd maar maak je er toch niet druk om, moeten ze zelf weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak me er ook niet druk om. Ik vind het alleen zo zielig voor ze: "wij gaan niet met hypes mee" zei ie ook nog.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Daar is nou toch ook zo'n (grappige) reclame over: "CD's is maar een hype, dat gaat wel weer over" :)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:53

The Legend

*Plop*

Vobis doet het ook en dat is geen piepklein computerzaakje uit Haarlem.......

Ik ben toch malle pietje niet!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sommige zaken hebben nu eenmaal een beperk assortiment. Dat heeft natuurlijk voor-, en nadeln. Maar dat is iets wat de eigenaar/managent moet uitmaken.

Ik kan het wel begrijpen dat ze het doen, maar of het ook verstandig is, is een ander verhaal.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Dat zei ik ook over dat assortiment, maar dat vonden ze niet de reden. Het gaat om de betrouwbaarheid van intel volgens hem, nog een poging mij snel weg te krijgen: "Ja ik had hier gister een klant met een TB die was wel 100 graden, weer iets waarom ik niet voor AMD zou kiezen".

Verwijderd

...achjah als d'r klanten bij je in de winkel komen die geen koeler op hun athlon zetten.. :)

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Wat een onzin... Intel wordt ook vet warm, heeft niks met merk te maken.

Je moet de koeling gewoon goed voor elkaar hebben.

btw. mooi icoon, Bendertino :P

Verwijderd

Trouwens, ik zie geen nadeel aan die 100 graden hoor, gwoon waterkoeling nemen en met een beetje gelukt komt d'r weer gekookt water naar buiten, en kun je meteen thee zetten. Kijk dat noem ik nou multitask processor :)

• digifun
  • Niet online

digifun

Amd met die lekkere via chipset .....

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Welke zaak was dat dan ?? Micro Maatwerk ofzo ?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 14:17 schreef outlaw het volgende:
Amd met die lekkere via chipset .....[/quote]Jah die is inderdaad lekker. Werkt perfect.

Intel heeft bijv sinds de 440BX chipset geen stabiele zooi meer kunnen leveren.

440BX heerst btw nog steeds. VIA KT133 Chipset is een goeie 2e.

• digifun
  • Niet online

digifun

Ja hoor, die via chipset loopt prima. Het valt alleen op dat de meeste vragen hier op de forums gaan over die chipset. Intel geeft minder problemen dan via. En de 815, 820 en 840 zijn ook prima chipsets.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

AAAAAAAAAARGH !!

sorry, maar nu heb ik het gehad. Ik ben zelf hoofd technische dienst bij Vobis Zwolle en nu zie ik altijd van die slechte responses over vobis. nou weet ik dat sommige van onze filialen service niet bepaald hoog in het vaandel hebben, maar in zwolle doen we altijd ons uiterste best. en ja, we verkopen wel AMD processoren (in zwolle). al ruim een jaar zelfs. juist omdat het GOEDE cpu's zijn.
De (technische) medewerkers bij vobis zijn voornamelijk ook mensen die via een uit de hand gelopen hobby in het vak gerolt zijn, de tweakers en freaks dus. voor ons geldt hetzelfde als voor alle computerwinkels. voor GOED technisch advies moet je NIET bij de verkopers zijn, maar bij de mensen die er mee werken en die er alles vanaf willen weten.

ik ga toch ook niet bij de dixons vragen wat voor latency het sdram in die compaq heeft ?!?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Mensen die er niet veel van af weten, kopen toch echt liever een Intel.
AMD, wat is dat ??

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
hier in helmond verkopen de meeste winkels ook alleen maar intel :(

balen!

Verwijderd

Ach.. het kan altijd nog erger! Hier in Wijk bij Duurstede bij de Micro Direct :r hebben ze het ooit voor elkaar gekregen om mijn broertje (proberen) wijs te maken dat je "elke keer als je een CD'tje fikt, je 3% DATAVERLIES hebt"..!!!
Nou vraag ik je... Hoe DOM kan een mens zijn?

Verwijderd

Topicstarter
EquiNox: dank je voor het compliment, zelf gemaakt met Ulead Gif animator. plaatjes van internet. Kheb nog een ander ook op m'n siteje staan, maar die is wat minder.

Trouwens jij hebt ook een mooie hoor.

Nee naam van de winkel weet ik niet, ze hadden niet eens prijslijsten, dus ik was vrij snel weg. geheugen b-merk was daar nog duur ook: 299,- voor 128 mb tssss....
Pagina: 1