Ik kan het gewoon niet begrijpen; was bij een computerwinkel in Haarlem in een peipklein winjelcentrumpje. Ik was er nog nooit binnen geweest en ik ging even kijken. Ik vroeg wat de prijzen van hun Durons waren. Eén of andere gozer wist niet helemaal waar ik het over had en ging het aan z'n baas vragen. Die kwam naar mij toe en zei dat ze geen AMD verkochten!! Ik vroeg waarom dat was; ze gingen af op de betrouwbaarheid en de levensduur af en namen dus Intel. Op mijn reactie waarin ik zei dat AMD toch echt goedkoper en sneller is antwoordde hij dat het maar tijdelijk was en AMD niet echt betrouwbaar was. Toen ik hem wees op de blunders die intel had begaan was hij even stil en kon niet veel meer zeggen en hielp maar snel een andere klant.
Wat vinden jullie hier nou van? Een computerwinkel die alleen maar intel verkoopt (en alleen maar abit borden) dat is toch vreemd?
Zo dit moest ik even kwijt.
Wat vinden jullie hier nou van? Een computerwinkel die alleen maar intel verkoopt (en alleen maar abit borden) dat is toch vreemd?
Zo dit moest ik even kwijt.