Ik wil graag mijn web cam en digitale camara aansluiten op mijn internet computer. Maar ik heb maar 2 USB poorten. Nu wil ik graag een hub of PCI kaart kopen. Ik twijfel , welke kan ik het beste kopen? En welke hub of PCI kaart is een goede?
Verwijderd
Eeen hub zou ik kopen, Ik hoorde dat je bestwel kans op conflicten hebt met een pci kaartje.BTW neemt een hub geen pci slot in en heeft meestal 4poorten ipv 2 en is even duur, en heeft soms nog een externe power supply 
Ik zou zegge haal een hubje
(ohja haal gewoon de 1e hub die ze hebben liggen vaak zit er zo goed als geen verschil in
)
Ik zou zegge haal een hubje
(ohja haal gewoon de 1e hub die ze hebben liggen vaak zit er zo goed als geen verschil in
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 15:58 . Reden: laatste zit ]
Is er met een hub geen snelheid verlies? Want 1 USB poort wordt opeens 2 of 4
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 16:04 ]
Verwijderd
een hub betekent snelheids-, en stroomverlies, maar alleen als je ze tegelijkertijd gebruikt. (ok, dat is niet helemaal waar, maar voor het grootste gedeelte wel.). als je dus gewoon even je webcam uitzet terwijl je je foto's van de digicam plukt is er nix aan de hand.Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 16:00:
Verwijderd
Niet dat ik weet, Wel zou ik je cam direct aan je 1e usb poort hangen, want met verlengkabels word het beeld van webcams er niet beter op is mijn ervaringVerwijderd schreef op 08 January 2003 @ 16:00:
euh... 't is digitaal.. hoe kan de beeldkwaliteit slechter worden bij langere kabels?Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 16:11:
Niet dat ik weet, Wel zou ik je cam direct aan je 1e usb poort hangen, want met verlengkabels word het beeld van webcams er niet beter op is mijn ervaring
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Je hebt trouwens ook gewone USB verlengkabels en verlengkabels met een versterkertje ofzo iets erin.
En wat betreft hub of pci kaartje. Zou ik een hubje nemen. Scheelt in ieder geval weer een slotje in je pc. En je zet hem makkelijker over op een andere pc. Als je er een hebt met een eigen voeding (kweenie of ze dat allemaal hebben), kun je dus alle apparaten die je erop aansluit tegelijk gebruiken.
En wat betreft hub of pci kaartje. Zou ik een hubje nemen. Scheelt in ieder geval weer een slotje in je pc. En je zet hem makkelijker over op een andere pc. Als je er een hebt met een eigen voeding (kweenie of ze dat allemaal hebben), kun je dus alle apparaten die je erop aansluit tegelijk gebruiken.
Verwijderd
omdat alle digitale datatransmissie fouten oplevert. het medium (metaal, koper ofzo) is niet perfect. denk maar aan data door een utp kabel. daar liggen de draden zelfs in een speciale draaing om het gegevensverlies door magnetische straling zo veel mogelijk te beperken.BasieP schreef op 08 January 2003 @ 16:14:
[...]
euh... 't is digitaal.. hoe kan de beeldkwaliteit slechter worden bij langere kabels?
Pagina: 1