[Budget Speakers]Eltax Millenium 150

Pagina: 1
Acties:
  • 2.062 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
In de Carrefour (Winkelketen in Belgie) staan deze week een paar Eltax Millenium 150 voor 99 EUR.
Zijn dit redelijk goede speakers? En heb ik waar voor mijn geld?
Natuurlijk is er beter te krijgen, maar ik zit met een _zeer_ krap budget.
Of koop ik beter een ander paar van dezelfde prijsklasse?
De prijs is normaalgezien 150 EUR.
Ik heb de volgende info van het net gehaald:
Millennium 150, a really classic 2-way floor standing speaker optimised for both stereo and as front speaker in surround systems. Features a powerful 6" woofer. On top of the high quality woofer we have added a 1" fine soft dome, which offers a clear and detailed treble. We recommend Eltax Spikes and Eltax Cables in addition for a better bass reproduction.
Long Term Power
90 Watt
Short Term Power
150 Watt
System
2 way Bass Reflex
Tweeter
25 mm soft dome
Mid-range
...
Woofer
165 mm
Impedance W
4-8 Ohm
Sensitivity
87 dB
Freq Response
45-20.000 Hz
Cabinet Finishes
Light beech / Black
Dim(HxWxD)
750x220x235 mm
Weight(net)
9,2 Kg
Afbeeldingslocatie: http://www.clust.com/images/produits/z13834.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.eltax.com/pics/products/db/adds/millennium150-add2.jpg
Bron

[ Voor 45% gewijzigd door The Dud3 op 08-01-2003 15:41 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50162

Hmm, de enige eltax speakers die ik ken zijn de liberty en de linear response, deze zijn op zich vrij goed.

Andere en vooral oudere modellen zijn toch echt wehkampspeakers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Anoniem: 50162 schreef op 08 January 2003 @ 15:39:
Hmm, de enige eltax speakers die ik ken zijn de liberty en de linear response, deze zijn op zich vrij goed.

Andere en vooral oudere modellen zijn toch echt wehkampspeakers :(
Dus niet goed? Je moet wel met de prijs rekening houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tuurlijk voor die prijs is het vast geen miskoop, maar ik gaf meer commentaar op de algemene indruk van het merk.

Op zich kwa specs. vrij leuk speakertje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik denk niet direct dat de goedkopere Eltax's goed zijn , zodra ge duurder gaat zit ge min of meer goed , maar ja ik zou er eerst ff hene moete luisteren , kan je er hene luisteren inde carrefour?

[ Voor 5% gewijzigd door TomSwinnen op 08-01-2003 15:51 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
ik heb ze wel verkocht toen ik nog bij een audiozaak werkte.
Die speakers zijn eht cheap ass shit. Ik kan ze je niet aanraden.

Maar wat kharny schreef;
De liniair respons vond ik zo goed dat ik zelf een setje heb aangeschaft. Maar dan praat je wel over andere prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
TomSwinnen schreef op 08 January 2003 @ 15:51:
Ik denk niet direct dat de goedkopere Eltax's goed zijn , zodra ge duurder gaat zit ge min of meer goed , maar ja ik zou er eerst ff hene moete luisteren , kan je er hene luisteren inde carrefour?
Mischien, maar je zult het wel moeten vragen.
promotie gaat in vanaf de 8ste en staat in de carrefour folder van woensdag 08/01 tot en met dinsdag 14/10/2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07-2024
Ze zien er op zich wel goed uit, maar of de kwaliteit en alles dat ook is is een ander verhaal. Als je echt goede speakers wil hebben ben je gewoon een boel geld kwijt en dat wil je niet wat ik uit je tekst heb opgemaakt. Ik ken ook wel een paar speakers uit de Conrad gids, soort 'boomboxen', die lijken mij best wel goed te zijn en je heb ze van alle maten. Ik denk dat je op www.conrad.nl ook wel wat info kan vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer anders, als je budget niet zo best is, eens te kijken bij 2e hands luidsprekers.
Deze zijn vaak erg interessant, en stukken minder duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Anoniem: 50162 schreef op 08 January 2003 @ 16:10:
Probeer anders, als je budget niet zo best is, eens te kijken bij 2e hands luidsprekers.
Deze zijn vaak erg interessant, en stukken minder duur.
Heb ik hem ook al verteld.. :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nou nou... Wat negatief allemaal. Ik heb al jaren twee Eltax Symphonies hier staan, en ik moet zeggen dat ze voor de prijs heel netjes zijn. Klinkt niet slecht, goed afgewerkt en niet duur.
Ik ken deze serie niet, maar ik heb geen extreem negatieve ervaringen met het merk. Maar het kan altijd beter. Dat is zeker wel zo.

Overigens zou ik juist geen tweedehands boxen kopen; je weet totaal niet wat er mee gebeurd is en dat is bij gevoelige dingen als speakers toch wel essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

MisterDon schreef op 08 januari 2003 @ 16:43:
Nou nou... Wat negatief allemaal. Ik heb al jaren twee Eltax Symphonies hier staan, en ik moet zeggen dat ze voor de prijs heel netjes zijn. Klinkt niet slecht, goed afgewerkt en niet duur.
Ik ken deze serie niet, maar ik heb geen extreem negatieve ervaringen met het merk. Maar het kan altijd beter. Dat is zeker wel zo.

Overigens zou ik juist geen tweedehands boxen kopen; je weet totaal niet wat er mee gebeurd is en dat is bij gevoelige dingen als speakers toch wel essentieel.
In 95% van de gevallen kan je dat precies vaststellen op het moment dat je de verkoper ontmoet en een praatje maakt. Dan hoor je meestal wel of die persoon weet waar hij het over heeft, wat in verband staat met hoeveel zorg hij de speakers behandeld heeft. Valt dus wel mee. Verder moet je ook de tijd nemen om ze te testen en onderzoeken, slechte dingen komen altijd wel (op tijd) aan het licht.

Edit: Topicstarter: Ik denk dat je voor dat geld geen slechte deal kan maken. Ik zou er gewoon voor gaan als je echt zo krap zit. Ze zien er iig goed en verzorgd uit, qua kwaliteit kan het waarschijnlijk beter, maar dat weet je wel met zo'n budget.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 35417 op 08-01-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70446

Kijk voor Eltax ff op: http://www.box-office.nl/pages/bopag.html

Die millenium serie is volgens mij crap, maar de monitor / symphony kosten ook niet zoveel en komen er goed uit (in verscheidene HiFi mags)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoek anders op www.audioreview.com naar een goede speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Tannoy mx2 :)
is een veel leukere speaker denk, ik vindt het iig een pr8tspeaker :p
en die prijs is echt goedkoop! :)
leest de reviews er maar op na, en tannoy heeft een betere naam als Eltax.

75 euro voor de tannoy mx2 bij de www.highquality.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.tannoy.com/images/ACF56F4.jpg

PERFORMANCE
Recommended amplifier power 10-80 Watts RMS
Continuous power handling 120 Watts RMS
Sensitivity 88dB (2.8Volts @ 1 meter)
Nominal impedance 8 ohms
Frequency response 48Hz - 20kHz
DRIVE UNITS
High frequency 25mm (1") soft dome, fully shielded
Low frequency 145mm (6") ceramic coated paper cone
CROSSOVER
Frequency 2.8kHz mid/bass to high frequency
Type Acoustic Linkwitz-Riley crossover
CONSTRUCTION
Enclosure type Rear ported reflex
Dimensions 330 x 185 x 246mm (13 x 7.3 x 9.7 inches)
Weight 5.1kgs (11.2lbs)
Finish Cherry or Dark Oak

[ Voor 8% gewijzigd door duncanvdlinden op 08-01-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73878

Hey Tannoy Leipo!! Moet wel zeggen dat die mx-2 speakers uitstekend zijn :D Zeker geen slechte koop.

Ff ontopic. Heb die serie gehoord bij (ja ja hier komt het) de Makro in amsterdam. En vondt ze nogal schel klinken. Nog beetje lopen kutten met die versterker, maar voor mijn gevoel kwam er geen bevredigend geluid uit. Mag ik vragen waar je die speakers voor wilt gebruiken?? Home Theatre of gewoon stereo?? Want met Home Theatre zouden ze nogwel kunnen (wel een sub-woofer als must erbij) anders heb je geen bas. Als stereo speaker vindt ik het een afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64339

en de millenium 300: 99 euro ps bij de megapool als vervanging voor mijn bose 301 serie 1 uit 1975 die ik heb opgeblazen:
Long Term Power
150 Watt

Short Term Power
300 Watt

System
3 way Bass Reflex

Tweeter
25 mm soft dome

Mid-range
100 mm

Woofer
2x165 mm

Impedance W
4-8 Ohm

Sensitivity
90 dB

Freq Response
40-20.000 Hz

Cabinet Finishes
Light beech / Black

Dim(HxWxD)
835x220x235 mm

Weight(net)
10,5 Kg

Millennium 300, a masterpiece of a 3-way floor standing speaker with 4 drive-units. Optimised for both stereo and as front speaker in surround systems. Features powerful 6" woofers. On top of the high quality woofers we have added a 1" fine soft dome. We recommend Eltax Spikes and Eltax Cables in addition for a better bass reproduction.

Afbeeldingslocatie: http://www.eltax.com/pics/products/db/products/millennium300-stor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

duncan heeft wel echt een liefde voor zen tannoy's hé .. en hij heeft nog gelijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Tuurlijk tannoy zijn ook prachtige speakers :D :+
maareh ik denk dat voor de topicstarter een betere keuze is als de eltax, maarja de klank moet je persoonlijk natuurlijk ook aanspreken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

kzal een van dees is in de carrefour gan zien , eb mss iets getrainder oortje als the dude .. graptje natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:09

Mad_Demon

de dokter

Ik heb de Eltax Millenium Mini, en ik moet zeggen dat ze een lekker geluidje geven. Iets te veel hoog, maar niet iets dat niet met goede equalizer valt te verhelpen :)

Ik vind ze lekker helder en er komt een nette bas uit als je de grootte bekijkt :) Classiek en Jazz is heerlijk om met deze te luisteren. Hoewel je toch echt het mooie (sub) laag mist, dus niet echt aan te raden als je geen sub hebt of wat ruigere muziek draait zoals rock en trance. Voor stemmen zijn ze eigenlijk ook niet echt super, beetje onnatuurlijk ofzo, ik ben er nog niet over uit hoe ik het moet noemen. Maar ze zijn wel perfect als surround boxen :)

Klein nadeel vond ik de klem aansluitingen in plaats van kwalitatieve banaanstekkers of draai-klemmen.

Misschien heb je er iets aan, aangezien ze uit dezelfde serie komen. Ik heb ze niet geluisterd voor ik ze kocht omdat dat niet kon, maar ja, aan die prijs kan je je ook eigenlijk geen buil vallen :P Ik moet toch echt de waarde van de euro leren inschatten, 99 euro is toch weer 218 gulden.... :{

Als je zuilluidsprekers wil ga dan verder kijken en investeer. Als je een lange termijn iets zoekt, loop dan verder en ga een audiozaak in.

[ Voor 41% gewijzigd door Mad_Demon op 08-01-2003 21:16 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

@the dude: gewoon doen, 99 euro voor een paar zuilen is echt niks, kan je altijd nog in de openhaard gooien.

@winston zoek nog even verder, verhoog je budget een klein beetje en ga wat betere speakers zoeken, krijg je geen spijt van. Kies een serie waar ze veel verschillende soorten van hebben, kan je later altijd nog uitbreiden om een HT set te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@play, een HT wil ik toch niet luister vooral muziek en aan welke speakers denk je zelf, ik wil ze vooral gebruiken om te luisteren naar trance/hardcore waar een stevige goede bass vereist is en zijn deze boxen daar geschikt voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

Tweaker.nu

we all float down here

Mad_Demon schreef op 08 januari 2003 @ 20:15:
:P[/s] Ik moet toch echt de waarde van de euro leren inschatten, 99 euro is toch weer 189 gulden.... :{
uhm is volgens mij toch echt 218 guldens hoor :?

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:09

Mad_Demon

de dokter

Tweaker.nu schreef op 08 januari 2003 @ 21:06:
[...]

uhm is volgens mij toch echt 218 guldens hoor :?
Inderdaad, 218.16 :) Tnx ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:05
Tis niet veel geld.. toch ben ik eerder voorstander van doorsparen.
Hmm, heb je ze al beluisterd? Wat vindt je er zelf van?

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64339 schreef op 08 januari 2003 @ 20:23:
@play, een HT wil ik toch niet luister vooral muziek en aan welke speakers denk je zelf, ik wil ze vooral gebruiken om te luisteren naar trance/hardcore waar een stevige goede bass vereist is en zijn deze boxen daar geschikt voor
Dat weet ik niet, ik heb e nooit gehoord. Ik weet niet of je al bij correct langs geweest bent, maar daar staat wel wat.

Ga daar eens langs en kijk wat rond, staan zeker leukere speakers dan die eltax, ik denk nu aan (voor jouw doel) Infinity en Magnat, vooral Infinity's hadden ze voor een hele leuke prijs staan (ceintuurbaan 111)

Ga anders eens zelf wat orienteren, ik weet ook niet wat er allemaal te koop is. Gewoon naar een grote audio zaak gaan en daar wat rondkijken en luisteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Anoniem: 50944 schreef op 08 January 2003 @ 20:16:
@the dude: gewoon doen, 99 euro voor een paar zuilen is echt niks, kan je altijd nog in de openhaard gooien.
Als ik 99 EUR geen geld had gevonden, dan had ik wel duurdere speakers gekozen :P

Ik zou ze gebruiken als stereo speakers.
Weinig bass, is dit echt zo opvallend?
Ik draai vooral rock dus het is wel belangerijk.
Ik zet ze altijd wel redelijk stil :)

[ Voor 22% gewijzigd door The Dud3 op 08-01-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Laatst online: 07-06 09:10

JeroenT

hoi!

/ff compleet offtopic

Ik heb gister een Kappa center B gehaald waar je wel 5 van deze speakers voor kunt halen.

No offense maar dit is leuk als je een kid bent van 12 , maar als je echt voor hifi en losse componenten gaat kun je echt beter iets doorsparen voor echte speakers. :P

Het gewicht ook al voor zo'n redelijke hoge speaker is echt bestwel crappy , ik denk dat als je er een goede trap tegenaan geeft dat ie doormidden ligt :+

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenT op 08-01-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
Klubbheads schreef op 08 januari 2003 @ 23:05:
/ff compleet offtopic

Ik heb gister een Kappa center B gehaald waar je wel 5 van deze speakers voor kunt halen.
Gaan we lekker stoer doen met al ons geld? :/
No offense maar dit is leuk als je een kid bent van 12 , maar als je echt voor hifi en losse componenten gaat kun je echt beter iets doorsparen voor echte speakers. :P

Het gewicht ook al voor zo'n redelijke hoge speaker is echt bestwel crappy , ik denk dat als je er een goede trap tegenaan geeft dat ie doormidden ligt :+
Ik ben niet van plan om er een goede klap tegen te geven... :P
En doorsparen; dit is denk ik wel ongeveer alles wat ik er kan aan uitgeven. :'(
Ik ga beter 2de hands denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Laatst online: 07-06 09:10

JeroenT

hoi!

The_Dud3 schreef op 08 January 2003 @ 23:53:

Gaan we lekker stoer doen met al ons geld? :/
Hmm.. nee helemaal niet (ben maar een arme student eerlijk gezegd)

Maar misschien ben ik wel te veeleisend geworden sinds ik mijn aiwa midisetje in de prullenbak heb gedaan..

Ik raad alleen maar aan om heel eventjes door te sparen (ff 2 weken ofzo niet uitgaan he ;) je kent het)

en dan wat meer plezier van je spullen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
maar als jij hifi koopt koop je dat niet voor een maand maar voor misschien wel 10 jaar of langer.
dus wat maakt dan die 100 euro meer nog uit. :)
k'zou gewoon lekker doorsparen :)
en rock klinkt trouwens erg mooi met tannoy speakers, ze zijn minder geschikt voor trance, techno, etc. muziek.
ik wil je niet tannoy speakers aansmeren ofzo maar ze hebben echt een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
voor 150 per paar heb je aan de mx2 een hele mooie speaker die bijna dezelfde SPECS heeft als de eltax.
je moet ze maar is gaan vergelijken de eltax'en als ik jouw was.

[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 09-01-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@klubbheads ik ben wel een kid (nouja) van 16 ja! :)
maar die eltax zijn in ieder geval bedoeld voor een kamer van 4 bij 3 maar ik ga dit weekend gewoon overal luisteren en ik zie wel wat ik koop bedankt in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 17:45

silitek

Tubes Only

"Tip voor de topicstarter"

Kijk eens voor 2ehands. Niemand kan in je beurs kijken maar, als je maar 100 euro te besteden hebt. Ik ken iemand die voor 110 euro een setje MAGNAT zuilen 2ehands op de kop had getikt.......z.g.a.n.

toch van een beste kwaliteit....koop je meer waar voor je geld

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Je zou ook eens kunnen gaan kijken voor:
B&W 303
Dali blue 2002 of 3003
Kef Q1
en zo zijn er nog een heleboel meer.

Alle maal goedkoop en relatief veel waar voor je geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ook....

Lees gewoon even het centrale HT draadje, daar komen veel luidsprekers aan bod, laat je niet afschrikken door het HT, veel luidsprekers worden ook voor stereo gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4390

Paar leuke Missions heb je ook wel voor dat geld.
Klinken ook een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19425

Anoniem: 4390 schreef op 09 January 2003 @ 14:01:
Paar leuke Missions heb je ook wel voor dat geld.
Klinken ook een stuk beter.
dat wou ik net zeggen: zie stassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn ouders hebben ook mission weet niet wat voor 700 serie ofzo kan dat maar deze vind ik toch absoluut niet zo fijn klinken?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64339 op 09-01-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

fijn klinken wordt niet bepaald door een merk maar door uw oortjes .. de een vindt celestion prachtig klinken , de ander jbl , de ander mission .. ik heb een combinatie van alledrie en het klinkt zeer lekker :D maar ik bedoel maar , kan goed zijn dat ge niet vindt dat die goed klinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34906

Oke, ik weet dat dit onderwerp al wat ouder is, maar ik ben wel eens nieuwsgierig
naar de reden waarom de Eltax serie die je bij de wehkamp kunt bestellen zo nodig bagger moeten zijn ? Is dat niet iets wat tussen je oren zit, omdat het wellicht bij wehkamp weg komt ? Boeien, zou ik zeggen.

Ikzelf heb nu ook de Eltax Millennium 500 serie hier staan, gewoon besteld bij Wehkamp en netjes bezorgd (ik betaal wel gewoon in 1x overigens), en de
speakers klinken super.

Eltax is gewoon een goed merk voor z'n prijsklasse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, echt nodig om te kicken?

Mensen hebben de vervelende eigenschap om zich steeds maar te spiegelen aan anderen. Oftewel, als 100 mensen zeggen dat jouw speakers slecht zijn, dan vindt jij ze ook slecht.

Smaak is subjectief en hoeveel plezier je ervan hebt is helemaal aan jou. Ja persoonlijk vind ik dat er veel beter verkrijgbaar is, maar wat heb jij daar nou aan. Zolang jij geen Nautilussen als vergelijkingsmateriaal hebt blijf jij tevreden met je speakers. Mooie situatie, lekker zo laten, bespaard je een hoop geld en ergenis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34906

Anoniem: 50944 schreef op 29 April 2003 @ 23:04:
hmm, echt nodig om te kicken?

Mensen hebben de vervelende eigenschap om zich steeds maar te spiegelen aan anderen. Oftewel, als 100 mensen zeggen dat jouw speakers slecht zijn, dan vindt jij ze ook slecht.

Smaak is subjectief en hoeveel plezier je ervan hebt is helemaal aan jou. Ja persoonlijk vind ik dat er veel beter verkrijgbaar is, maar wat heb jij daar nou aan. Zolang jij geen Nautilussen als vergelijkingsmateriaal hebt blijf jij tevreden met je speakers. Mooie situatie, lekker zo laten, bespaard je een hoop geld en ergenis. :)
Wat dat ook zo interessant in deze topic is waarom mensen ergens liever geen
speakers kopen en waarom ergens anders wel. Het mag nl. eigenlijk niet zo zijn
dat je over speakers oordeeld omdat ze toevallig bij een postorderbedrijf weg
komen dat, zoals ik dat dan zeg, bekend staat als het warenhuis voor sooslopers

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34906 op 29-04-2003 23:09 ]

Pagina: 1