Weet niet of dit het juiste forum is zo niet, verschuif hem dan maar naar het juiste forum.
Na een zoek toch op GOt en Google kom ik er nog steeds niet uit het volgende probleem.
Specs systeem
Windows XP Professional SP1
Abit KT7A-RAID met nieuwste bios
AMD Athlon 1333
640 MB SDRAM 133
Gforce 4 TI4200
Soundblaster 128 PCI
3Com 10/100 Netwerkkaart
Op de raid controller is het volgende aan gesloten
IDE1 van de Riad Controller zit een Maxtor 40 GB 7200rpm
IDE2 van de Raid Controller zit een Maxtor 40 GB 5400rpm
Op de standaad IDE poort zitten de volgende apparaten
Primary
Plextor 40x12x40 (Master)
HP Colorado 5 GB tape drive (slave)
Secondary
Lite-On 16x DVD-rom (Master)
Iomega Zip 100 (Slave)
De 40GB 7200 Rpm is de opstart schijf en heb ik er gisteren ingezet.
Windows XP Pro is dus helemaal schoon geinstalleerd.
Het systeem draait goed op het volgende na
Ik heb een logitech MX300 Dual Optical Mouse via USB aangesloten.
Als ik met de computer bezig ben bijvoorbeeld IE explorer open dan gaat de muis onwijs stotteren, dit gebeurt ook wanneer er enkel en alleen IE ope staat.
Voor zover ik heb kunnen traceren gaat de muis onwijs stotteren als er iets gelezen of geschreven wordt op die nieuwe Harddisk.
Windows heb ik reeds weer een keer opnieuw geinstalleerd, tevens heb ik de nieuste via4in1 drivers geinstalleerd (4.45) en de nieuwste Detenator Drivers voor de Gforce echter brengt dit geen enkele verbetering en blijft het probleem zich voor doen. Ook heb ik de drivers voor de muis geinstalleerd maar ook dit mocht niet baten. Indexing service van Windows heb ik er ook vanaf gegooid omdat dit het systeem alleen maar vertraagt en een boel geheugen gebruikt.
Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en liep het altijd wel soepel.
Het is gekomen sinds de vervanging van de eerste 5400rpm schijf voor de versie van 7200 rpm.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen
Na een zoek toch op GOt en Google kom ik er nog steeds niet uit het volgende probleem.
Specs systeem
Windows XP Professional SP1
Abit KT7A-RAID met nieuwste bios
AMD Athlon 1333
640 MB SDRAM 133
Gforce 4 TI4200
Soundblaster 128 PCI
3Com 10/100 Netwerkkaart
Op de raid controller is het volgende aan gesloten
IDE1 van de Riad Controller zit een Maxtor 40 GB 7200rpm
IDE2 van de Raid Controller zit een Maxtor 40 GB 5400rpm
Op de standaad IDE poort zitten de volgende apparaten
Primary
Plextor 40x12x40 (Master)
HP Colorado 5 GB tape drive (slave)
Secondary
Lite-On 16x DVD-rom (Master)
Iomega Zip 100 (Slave)
De 40GB 7200 Rpm is de opstart schijf en heb ik er gisteren ingezet.
Windows XP Pro is dus helemaal schoon geinstalleerd.
Het systeem draait goed op het volgende na
Ik heb een logitech MX300 Dual Optical Mouse via USB aangesloten.
Als ik met de computer bezig ben bijvoorbeeld IE explorer open dan gaat de muis onwijs stotteren, dit gebeurt ook wanneer er enkel en alleen IE ope staat.
Voor zover ik heb kunnen traceren gaat de muis onwijs stotteren als er iets gelezen of geschreven wordt op die nieuwe Harddisk.
Windows heb ik reeds weer een keer opnieuw geinstalleerd, tevens heb ik de nieuste via4in1 drivers geinstalleerd (4.45) en de nieuwste Detenator Drivers voor de Gforce echter brengt dit geen enkele verbetering en blijft het probleem zich voor doen. Ook heb ik de drivers voor de muis geinstalleerd maar ook dit mocht niet baten. Indexing service van Windows heb ik er ook vanaf gegooid omdat dit het systeem alleen maar vertraagt en een boel geheugen gebruikt.
Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en liep het altijd wel soepel.
Het is gekomen sinds de vervanging van de eerste 5400rpm schijf voor de versie van 7200 rpm.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen