[Delphi] Sharen van sessies meerdere instatnties TWebbrowser

Pagina: 1
Acties:

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13
Ik zit met een probleem, ik heb een programma geschreven met tabbladen met daarop een aantal TWebbrowser componenten die op 1 site moeten werken. Echter om deze pagina's te bekijken moet je inloggen en wordt er een ASP sessie bijgehouden (op de server? ik ben niet echt bekend met ASP).

Omdat de sessie niet voor de andere TWebbrowser instanties geldt krijgen deze schermen dus een "geen rechten - log eerst in" pagina te zien.

Weet iemand hoe is de sessie van het eerste component kan koppelen aan de sessies van de andere componenten (net als nieuwe vensters in IE)?

Bij voorbaat dank.

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Voor iedere connectie die je maakt met een site, wordt er normaal een andere sessie gemaakt/bijgehouden.
Je zal niet vanuit sessie A aan de gegevens in Sessie B kunnen.

[ Voor 24% gewijzigd door whoami op 08-01-2003 15:17 ]

https://fgheysels.github.io/

• MaxxRide
In IE is het wel mogelijk dat een sessie door meerdere venster loopt, MITS deze via CTRL-N zijn geopend, als je de exe opnieuw opstart is dit niet het geval.

Ik wil deze componenten ook koppelen volgens de CTRL-N manier...

Is het anders mogelijk om via een post een "hidden" login te doen (als ik usernamen en pwd weet?) via TWebbrowser.

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Geen idee, maar kijk eens op http://members.shaw.ca/iedelphi/ Dat is een website geheel over TWebBrowser en Delphi.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• MaxxRide
Ik ga eens kijken, thnx LordLarry