Constant mails van Belgian Moo Farm

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:06

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Ik krijg dus dagelijks spam van "Belgian Moo Farm" om hun team te joinen, is er iets wat ik hier aan kan doen ?

De meeste zijn zo opgesteld:
Hoi,

ik zie dat je actief bent bij dpc.
Er is ook een belgisch team dat het al redelijk goed doet, natuurlijk is meer hulp altijd welkom.
http://stats.distributed....oject_id=8&team=940185594
Dat is onze teamsite met de stats, als je wil kan je je altijd bij ons aansluiten.

Groetjes
...
Stond er niet iets op distributed.net ivm versturen van mails om mensen te overhalen of wat kan ik er aan doen ?

Het begint nogal een vervelend probleem te worden, waar ik in de meer dan 2 jaar DPC nog nooit last van had.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
kun je nagaan wat het e-mail adres is??? dan kan je die toch gewoon blocken??? je kan toch ook op inhoud blocken??? kijk of je een lid van 't team kan benaderen?? (geen id of ze een website hebben trouwens)

I'm not weird, I'm a limited edition

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik dacht dat het niet mocht, gewoon terug meelen dat je deze meels niet meer wil hebben

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• CBA

CBA

Topicstarter
X-G schreef op 08 January 2003 @ 14:45:
Ik dacht dat het niet mocht, gewoon terug meelen dat je deze meels niet meer wil hebben
ja ik dacht dat dit ergens in de policy van distributed.net stond, maar kan het niet terugvinden...
lowrider schreef op 08 januari 2003 @ 14:43:
kun je nagaan wat het e-mail adres is??? dan kan je die toch gewoon blocken??? je kan toch ook op inhoud blocken??? kijk of je een lid van 't team kan benaderen?? (geen id of ze een website hebben trouwens)
Ja, dat kan ik maar het kwam al iedere keer van verschillende leden...

[ Voor 41% gewijzigd door CBA op 08-01-2003 14:48 ]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je dat mailtje even naar mij wil sturen, dan zal ik wel een gepaste reactie sturen naar die mensen.

• CBA

CBA

Topicstarter
DSmarty schreef op 08 januari 2003 @ 14:51:
Als je dat mailtje even naar mij wil sturen, dan zal ik wel een gepaste reactie sturen naar die mensen.
Deze is onderweg.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 23:05
Het is idd ook tegen de policy van d.net, en je zou ze door d.net kunnen laten waarschuwen (lijkt me minimaal op zijn plaats) of bannen (lijkt me wat overdreven :) )

We spend our years as a tale that is told

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Als het massmailers zijn wordt het moeilijk, maar als jij het enige 'target' bent (al met andere DPC-belgen over gehad?) dan moet een mailtje met het dringende en dwingende verzoek deze acties te staken genoeg zijn. Een paar namen in die overall lijst komen we wel bekend voor. Misschien ook GoT-bezoekers? (hoe zouden ze anders weten dat je van DPC bent?!)

Naar dnet stappen kan altijd nog.... My 2 cents.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

CBA heeft het ook al op hun forum gemeld; er is toegezegd dat het uitgezocht wordt, en excuses namens BMF zijn gemaakt :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Wel erg toevallig dat een week terug ook dat draadje over het ontstaan van die club omhooggeschopt werd
Belgian Power Cows

Edit: DJD20 in "Belgian Power Cows"

[ Voor 19% gewijzigd door KoW op 08-01-2003 15:37 ]

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
KoW schreef op 08 januari 2003 @ 15:34:
Wel erg toevallig dat een week terug ook dat draadje over het ontstaan van die club omhooggeschopt werd
[NOHTML]Belgian Power Cows[/NOHTML]

Edit: [NOHTML]DJD20 in "Belgian Power Cows"[/NOHTML]

KoW ben jij al benadert :P ;) :+

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• DSmarty
  • Niet online
Afzender van betreffende Emailtjes heeft inmiddels ook een mailtje ontvangen met daarin een uitleg over sportiviteit, dnet regels en fatsoensnormen.

Hoop dat dit duidelijk overkomt.

• CBA

CBA

Topicstarter
Bedankt, ik had anders zelf een mailtje terug gestuurd maar een vriend rade mij dit af, aangezien ik dan wellicht misschien te grof zou overkomen en nog meer spam in m'n mailbox zou krijgen.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

CBA schreef op 08 January 2003 @ 15:42:
Bedankt, ik had anders zelf een mailtje terug gestuurd maar een vriend rade mij dit af, aangezien ik dan wellicht misschien te grof zou overkomen en nog meer spam in m'n mailbox zou krijgen.
heheh, kent die vriend jou zo goed, of val je wel mee? O-)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• CBA

CBA

Topicstarter
JustMe_ schreef op 08 January 2003 @ 15:58:
[...]

heheh, kent die vriend jou zo goed, of val je wel mee? O-)
[OT] Die kent me maar al te goed, vooral weet perfect hoe ik reageer op zo dingen, ik weet ook perfect van hem hoe die reageert op bepaalde dingen ...

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-05 10:42

Chakotay

Lick here to continue

Ik zag ze laatst ook al op de frontpage spammen, hier in de posting over het distributed kraken van de Xbox beveiliging.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• DSmarty
  • Niet online
Ook nog ff gereplied :)

Verwijderd

Mja ik vind het gewoon ronduit belachlijk. Allemaal pubers die ook es d.net ontdekt hebben en dan maar heel de wereld proberen voor hun kar te spannen. Ik zit zelf op telenet games forum en daar zie ik het genoeg. Anyway nvm them DPC POWAH ;) En dat zeg ik al Belg lolz...

• CBA

CBA

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 18:46:
[...]

Mja ik vind het gewoon ronduit belachlijk. Allemaal pubers die ook es d.net ontdekt hebben en dan maar heel de wereld proberen voor hun kar te spannen. Ik zit zelf op telenet games forum en daar zie ik het genoeg. Anyway nvm them DPC POWAH ;) En dat zeg ik al Belg lolz...
Ah SainTer, en kan ik je niet overhalen op Dutchman te flushen ? ;) staan we er als Belgen iets sterker binnen DPC :)

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
kijk als ze als een subteam binnen dpc werken dan snap ik het nog wel. Maar als ze tegen ons gaan, gaan ze echt te ver >:)

ik denk dat als je netjes vraagt of ze willen stoppen dat het dan wel ophoud :P

Verwijderd

ik wil ook wel flushen op een belgische proxy voor ogr25
we staan toch 118 binnen dpc :D
K vind het eigenlijk een beetje belachelijk van "el shrimpo".
Als ze zich dan werkelijk zo erg ergeren aan "de hollanders" waarom proberen ze het dan???
DPC is nr1 in hun grootste projecten.
K bedoel maar, we zijn op dit moment het beste team van de wereld, why bother als beginneling met d.net
Ik zen ook belg, tevens de captain van mn subteampje -> zie sig

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:28
hier is de draad waar al in is gereageerd door CBA (geen DSmarty :?) --> http://games.telenet.be/f...5&perpage=20&pagenumber=1

[ Voor 8% gewijzigd door MarcyDarcy op 08-01-2003 19:24 ]

Verwijderd

CBA schreef op 08 January 2003 @ 18:59:
[...]

Ah SainTer, en kan ik je niet overhalen op Dutchman te flushen ? ;) staan we er als Belgen iets sterker binnen DPC :)
Euhm kzou wel willen maar ik werk voor folding@home...

• DatraxZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-05 06:50

DatraxZ

TrueCrypts Everything

CBA , groot gelijk ...
Telenet en shrimpwars zijn echt 'kinder'-forums om het zo maar te noemen
Spijtig eigenlijk, zouden een goed tech forum kunnen gebruiken

Verwijderd

Ik wil hier even bij vermelden dat het blijkbaar een actie geweest is van enkele leden van het BMF team maar zeker niet vanwege de teamverantwoordelijken van de BMF.

Kunnen jullie mij de e-mail adres(sen) doorspelen van degenen die deze mails stuurden?Een passend gevolg zal eraan gegeven worden.

Onze excuses vanwege het bestuur van de BMF.

• CBA

CBA

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 19:57:
Ik wil hier even bij vermelden dat het blijkbaar een actie geweest is van enkele leden van het BMF team maar zeker niet vanwege de teamverantwoordelijken van de BMF.

Kunnen jullie mij de e-mail adres(sen) doorspelen van degenen die deze mails stuurden?Een passend gevolg zal eraan gegeven worden.

Onze excuses vanwege het bestuur van de BMF.
Ob3ron, excuses aanvaard, ik heb je vanmiddag ff een private gestuurd hieromtrent op telenet forum.

Verwijderd

Ik (ook DPC belg dus) heb gelukkig geen mails in die aard ontvangen. En mij overhalen zou toch niet lukken zonder met grof geld voor de dag te komen :P :+

En zoiets lijkt me inderdaad de actie van een paar 'overgemotiveerde' leden en niet van het team(bestuur). Ik kan me niet voorstellen dat een team dat de ambitie heeft om groot te worden zo laag zou vallen...

Case closed dus. En dan stel ik nu voor dat we ze es tonen wat DPC precies voorstelt ! >:) :P

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-05 09:30

GigaTexel_BE

AMD MP²

ja mensen, ook namens mezelf men excuses

Wij als bestuur hadden helemaaaaal geen weet hiervan en ik ben het ook nog maar pas te weten gekomen via deze thread.

of shrimp/telenet kiddiefora zijn laat ik als TO:AoT moderator/community leader op het laatste in het midden, alleen wil ik zeggen dat het zoals steeds weer die beroemde "enkelingen" zijn die het voor de rest verknoeien :|

Iedereen wil natuurlijk zo hoog mogelijk staan ( 8) ) maar wij zijn ons zeer zeker bewust van de algemene policy van d.net en zouden ons nooit schuldig maken aan dergelijk zinloos gespam om zoveel mogelijk leden te werven.

Ieder zen eigen teamkeuze zeg ik zo ;)

Ik kan jullie verzekeren dat we dit zullen uitzoeken en de nodige maatregelen treffen })

Dus ook namens mezelf, mijn oprechte excuses aan de gespammede mailboxes B)

Siesteem Spekkies!

Verwijderd

waarom joinen jullie niet dpc als subteam?? ik ben ook belg en ik zit in dpc ik spreek toch ook dutch waarom proberen alleen te gaan als we samen sterker staan laat de nederlanden herenigen in d.net :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 22:34:
waarom joinen jullie niet dpc als subteam?? ik ben ook belg en ik zit in dpc ik spreek toch ook dutch waarom proberen alleen te gaan als we samen sterker staan laat de nederlanden herenigen in d.net :)
Ik kan me best voorstellen dat je als 'land' en niet als 'taal' mee wilt doen.. (als je begrijpt wat ik bedoel -> DPC) gelukkig zijn er natuurlijk een hoop Belgen die zich hier niets van aantrekken :)

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
DukeBox schreef op 08 januari 2003 @ 22:51:Ik kan me best voorstellen dat je als 'land' en niet als 'taal' mee wilt doen.. (als je begrijpt wat ik bedoel -> DPC)
Awel ja, Dutch is toch de taal die we gezamelijk spreken ? 8)
Overigens, dit forum staat toch in Belgie ?? :?
Kijk zelf maar: http://gathering.tweakers.be/forum/list_topics/5
:+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 22:34:
mja, ik kan me wel voorstellen dat jullie dat graag zullen hebben, maar volgens mij is dat toch nie de bedoeling van bmf, dan zou de suprematie van dpc té groot worden en volgens mij was dat niet de oorspronkelijke bedoeling van oberon toen hij bmf oprichtte ;)

• DSmarty
  • Niet online
Dit lijkt me nu wel uitgesproken.

Ik wens de BMF een graasrijk 2003 en dit topic een lange rustperiode :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.