Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Ik heb een Garmin StreetPilot III DeLuxe.
Deze werkt heerlijk en doet z'n werk goed. Echter laatst viel me 1 ding op, en was nogal irritant.

Als ik een route plande naar Burgh Haamstede in Zeeland vanuit de omgevingDenHaag/Rotterdam dan ging dat steevast over een pontje/bootje.
Zelfs bij korte en snelle route, en bij expliciet vermelden dat ik tolwegen vermeden moeten worden.

Rijd je echter rechtdoor, daar waar de GPS zegt dat eraf moet om richting het pontje te gaan, en hij gaat herbereken dan stuurt hij je wel zoals het hoort.

Sterker nog, bij het verlaten van Burgh Haamstede richting Zierikzee/Rotterdam was de route goed, echter zodra ik de afslaf richting Rotterdam pakte ging hij herberekenen (had die afslag niet moeten nemen volgens hem) en liet me weer via dat pontje gaan.

Als je vanuit de Zeeland kant Rotterdam binnenkom, is dat bij dat stuk snelweg waar ze onderhoud plegen en die grote smalle bocht naar links.
Terhoogte daarvan zou het pontje zitten volgens de GPS.

Iemand enig idee hoe je dat ding aan z'n verstand peutert dat ik helemaal niet wil varen ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 15:51

Tys

Hehe dat wordt met de boot..., nee maar ik denk dat deze software weinig gewijzigd kan worden dit wordt dus of de software editten of gewoon laten zoals het is, is het niet mogelijk op een tussen punt in te zetten?? (bijv op: de afslag waar je rechtdoor gaat ipv naar het pontje..) , dat zou een stuk schelen... weet je zeker dat het een pont is.. of is het zo klein dat ik hem niet kan vinden :D

[ Voor 14% gewijzigd door Tys op 08-01-2003 14:40 . Reden: Wat typfoutjes ;) ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 09:20
Kun je de weg naar het bootje niet als blokkade opgeven?? dat je dus inweze helemaal niet bij het pontje kan komen?

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Geen idee hoe je iets als een blokkade op kunt geven.
Ik weet wel dat je in een bestaande berekende route aan kunt geven dat je niet via iets wilt, deze moet je dan idd op de kaart 'aanklikken'.

Echter is dat nogal lastig als je niet weet waar dat pontje licht en je zit ook nog eens achter het stuur.
* Koffie zal thuis eens even de exacte locatie van het pontje opzoeken, of kijken of het hier lukt met de MapSource software.

=[EDIT]=
Even een fictieve route gepland met de software, plaatje van de route, geselecteerd is het pontje:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=948&format=full&ext=.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Koffie op 08-01-2003 15:02 ]

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Schopje ;)

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 15:59

bennierex

Pilot_Z

Zal morgen eens aan m'n pa vragen, die heeft ook een SPIII DL. I'll keep you informed...

Verwijderd

ikzelf heb de streetpilOT 2610, de software is vrijWEL hetzelfde. De leverancier van mijn streetpilot heeft mij uitgelegt dat diT HEel simpel is op te lossen door bij de instellingen "U-bochten" vermijden aan te vinken, dit klinkt mischien raar, maar het helpt wel. waneer je dan van de route afwijkt zal hij een nieuwe route opzoeken en berekenen , en je niet meer terug sturen.
Pagina: 1