Toon posts:

Koppeling tussen PC en telefoon via Hipath 1500

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De kop zegt het eigelijk al.

Er moet een koppeling komen tussen een Siemens Hipath 1500 telefoon centrale en mijn P4 1400 w2k desktoppie

Ik wil alleen weten of de ook te realiseren is met software. en of iemand weet wat voor software.
Ik weet wel dat het mogelijk is om dat via een extra adapter te doen. maar die dingen kosten 150€ per stuk en om dat voor het leuk bij 500 mensen in te stellen... Niet echt een slim en finacieel verantwoord idee.

Dus dan maar kijken of er inderdaad ook software is de gewoon die koppeling verzorgt.

Is het misschien handig om te weten dat we IP voice telefoon netwerk hebben en dat de server en de computers via het zelfde netwerk gekoppeld zijn (allemaal op de zelfde switch)

Heeft iemand misschien een idee hier van.

Dan en als er software is om je telefoon die met USB aan mn pc gekoppelt is te besturen... WAAAR ??? ik ben al ruim 4 weken aant zoeken op Google (zo afentoe)

Misschien dat IEMAND het weet. Maakt niet uit wie.

Ik kijk nou al vooruit naar de antwoorden...

Equium

Verwijderd

Je bedoelt iets als http://www.siemensenterpr...pticlient/360/index.shtml

Hier vind je een demo versie http://www.siemens.no/hipath/download/demo.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:23 . Reden: edit ]

Verwijderd

Topicstarter
jah, zoiets, maar dit programma maakt nog gebruik van een koppeling tussen de PC en de telefoon, in mijn geval met USB. maar dat mag niet. het moet gewoon over het telefoon lijntje gaan.

dus van PC naar Hub naar telefoon. Dat zoek ik.

Verwijderd

Ik heb een programma van een Alcatel centrale waarbij je in de software het IP adres instelt van de centrale en je tst nummer. Zoiets bedoel je. De alcatel centrale hangt gewoon in het netwerk.....

Volgens mij werkt het OptiClient360 pakket op soortgelijke manier.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 14:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Juist,

Die centrale hebben wij al, maar dan van siemens...

Maar het is toch wel ff dikke onzin om extra spullen er voor aan te schaffen tegen de prijs van 255 euro (150 Data Connector 105 software licentie) per persoon.

Dus ik was opzoek naar GRATIS software die deze koppeling verzorgt zonder de connector en software van Siemens.

Als je het geen moeite is zou ik graag een kopie van je proggie hebben.
Kan natuurlijk wel begrijpen als je dat niet wil geven/sturen.

Maar dan is alleen de volledige naam wel goed, en ga ik daar naar zoeken (demo misschien).
Waarschijnlijk werkt het niet eens bij ons (ander merk) maar ik ben toch benieuwd.

Misschien hebben we er wel wat aan

Hoor ut graag van je

Verwijderd

Aan die software zul je nooit kunnen komen.

Je hebt te aller tijde een licentie nodig op de Hipath, anders gaat je netwerk koppeling niet werken.

Je moet eens zoeken naar CSTA .
Dat is een protocol wat wel vrij is, en wat siemens gebruikt voor koppeling tussen de Hipath en een server , dit loopt via V24 of IP.
Nou, de V 24 interface zit er al in, dus je hebt alleen nog maar de software nodig.

kijk eens op http://www.siemens.com/in...flm&sdc_sid=1609455845&#4

voor een beschrijving van csta en eventuele software

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Ouwe zooi: Wednesday 08 January 2003 14:28 :o

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.