Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Opslaan als GIF file en dan importen als 'tekening' die plakken en dan de rest van de gifs (afhankelijk van hoeveel sub menus) plaatsen in dezelfde directory in als de ene die je hebt geimporteerd, ik raad je aan om wel van te voren de links in te voeren voor elk menu maar ik neem aan dat je dat hebt gedaan, is overigens wel en leuk programma maar jammer dat ze het bij alleen menus en banners houden en geen hele sites...
ik heb idd de links al gemaakt maar om dat ff te importeren in DW valt nog niet echt meeThiaz schreef op 08 January 2003 @ 14:15:
Opslaan als GIF file en dan importen als 'tekening' die plakken en dan de rest van de gifs (afhankelijk van hoeveel sub menus) plaatsen in dezelfde directory in als de ene die je hebt geimporteerd, ik raad je aan om wel van te voren de links in te voeren voor elk menu maar ik neem aan dat je dat hebt gedaan, is overigens wel en leuk programma maar jammer dat ze het bij alleen menus en banners houden en geen hele sites...
het is een leuk proggie om menus mee te maken ja alleen moet je dan wel de hele cd versie hebben dan heb je er mee aan en die heb ik
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Ik gebruik de volledige versie van Netobjects Fusion 7 (Full!!mr.loepie schreef op 08 January 2003 @ 14:33:
[...]
ik heb idd de links al gemaakt maar om dat ff te importeren in DW valt nog niet echt mee
het is een leuk proggie om menus mee te maken ja alleen moet je dan wel de hele cd versie hebben dan heb je er mee aan en die heb ik![]()
Thiaz check je mailbox
[ Voor 82% gewijzigd door mr.loepie op 08-01-2003 16:03 ]