The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.
Je kunt met een bios update (downdate eigenlijk) je highpoint controller uitschakkelen. Dat wil zeggen je flasht je bios zonder de benodigde highpoint meuk.
Op http://bp6.gamesquad.net/ (bp6.com) staan diverse bios-en gemaakt door mede bp6ers.
Natuurlijk geldt ook hier "Use at your own risk"
enjoy!
Op http://bp6.gamesquad.net/ (bp6.com) staan diverse bios-en gemaakt door mede bp6ers.
Natuurlijk geldt ook hier "Use at your own risk"
enjoy!
Daar had ik al gekeken, maar de berichtgeving daar is nogal tegenstrijdig over de mogelijkheden. Het RU-bios zonder HPT's zou wel en niet booten onder W2K, de fasttrack 100 zou wel en niet werken en meer van dat soort gezeik.
Vandaar de vraagstelling hier, misschien dat iemand genoemde config heeft draaien.
Maar dank voor de reply anyway
Vandaar de vraagstelling hier, misschien dat iemand genoemde config heeft draaien.
Maar dank voor de reply anyway
Inmiddels wel, thanks voor de tip. Helaas in de afgelopen 3000 messages niets over genoemde config.
All good things come to those who wait
Maar even geduld oefenen en anders gewoon gokken dat het goed gaat
All good things come to those who wait
Maar even geduld oefenen en anders gewoon gokken dat het goed gaat
Stel dat jet het doet, zou je mij (ons) op de hoogte kunnen houden of het werkt??
Ik zit zelf met ongeveer dezelfde situatie, ik heb er alleen ook nog een SCSI-kaartje bij wat het nog moeilijker maakt!
Stuur me anders ff mailtje als je wilt!
chuckie@chello.nl
Ik ben er zeer benieuwd naar, moek alleen nog aan een IBM 13,5GB schijf komen om twee identieke te krijgen
Ik zit zelf met ongeveer dezelfde situatie, ik heb er alleen ook nog een SCSI-kaartje bij wat het nog moeilijker maakt!
Stuur me anders ff mailtje als je wilt!
chuckie@chello.nl
Ik ben er zeer benieuwd naar, moek alleen nog aan een IBM 13,5GB schijf komen om twee identieke te krijgen
Heb een 13.5 IBM djna huppeldepup ATA66 7200 2MB die er dan uit kan, heb 'm aan mijn broertje te koop aangeboden...
Is dat wat je zoekt ??? Volgens mij is het een 371350.
Is dat wat je zoekt ??? Volgens mij is het een 371350.
Ja dat was um! Die heb ikook
achja dur lopen wel meer mensne rond met die schijf gok ik!
No conclusive answer; gokken dan maar....heb een Promise FastTrack100 Raid kaartje en twee IBM deskstar 75GXP 30 GB's besteld.
Ik hou jullie wel op de hoogte
Ik hou jullie wel op de hoogte
Pagina: 1