zoals jullie willen heb ik in "het grote topic "gekeken van bf 1942 maar er staat zoveel in maar niet echt een oplossing.
ik heb dus sinds gister(dinsdag) ook BF en mijn specs zijn:
een amd xp1800+
256 ddr ram
geforce 4 mx440 gamer edt. 64 ddr ram
asus a7v333 mb met onboard sound
nividia 4109 drivers.
en de hyperion drivers 4 in 1
20 en 60 gig hd.
mijn probleem dus:
op alle settings van beeld geen verbetering.(stotteren en super traag)
geluid op minimale settings en geen verbetering.
als ik BF afsluit dan kom ik na een dikke 40 seconden op mn bureaublad en krijg dan de melding dat ik virtueel geheugen tekort kom.heb geen extra progjes meedraaien behalve norton en een firewall.
wat in hemelsnaam ligt er bij mij fout?
ik lees heel veel een probleem met een refreshrate tool ofzo maar dat heb ik niet.
ik draai met mn 17inch monitor een refresh rate van 85 hz.kan niet hoger.weet niet of dit hiermee wordt bedoeld.
wie o wie..
please.. en als ik ergens anders mn probleem moet zoeken wou ik graag een verwijsing willen.
ik heb dus sinds gister(dinsdag) ook BF en mijn specs zijn:
een amd xp1800+
256 ddr ram
geforce 4 mx440 gamer edt. 64 ddr ram
asus a7v333 mb met onboard sound
nividia 4109 drivers.
en de hyperion drivers 4 in 1
20 en 60 gig hd.
mijn probleem dus:
op alle settings van beeld geen verbetering.(stotteren en super traag)
geluid op minimale settings en geen verbetering.
als ik BF afsluit dan kom ik na een dikke 40 seconden op mn bureaublad en krijg dan de melding dat ik virtueel geheugen tekort kom.heb geen extra progjes meedraaien behalve norton en een firewall.
wat in hemelsnaam ligt er bij mij fout?
ik lees heel veel een probleem met een refreshrate tool ofzo maar dat heb ik niet.
ik draai met mn 17inch monitor een refresh rate van 85 hz.kan niet hoger.weet niet of dit hiermee wordt bedoeld.
wie o wie..
please.. en als ik ergens anders mn probleem moet zoeken wou ik graag een verwijsing willen.