Toon posts:

MSI K7 pro fsb niet in kleine stappen omhoog krike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de MSI K7 pro, als ik de fsb omhoog wil krikken in de bios kan ik alleen maar kiezen uit 100, 120 en 133 :(
Ik heb gehoord dat er 2 versies van die mobo's zijn nu vraag ik mij af of ik mijn bios kan updaten ofzo. om ook mijn fsb met stapjes omhoog te krikken.

d007

ohja ik heb versie 1.0A volgens het boekje :)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Gwoon ff update naar laatste bios en dan moet da lukke jah...

I see dead pixels...

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

de eennalaatste moet je hebben (1.6), de laatste kun je maximaal tot 110 overklokken... bij de oudere tot heeel hoog

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb hem geupdate naar 1.7 en hij kan alleen nog steeds in stappen van 100,120,133 :(

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

dat is vreemd, ik heb bij alle versies, ook 1.7 veeel meer mogelijkheden... de biosversie is dus niet het probleem...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
:(

Dan moet ik op de hcc dagen toch een goldfinger kopen...weet iemand toevallig een goede/goedkope?

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
me k7 pro doet nog al moeilijk met me amd athlon 700 .25 micron:(

herkent 'm niet
als ik er een 800 .18 micron op gooi doet ie 't prima:?

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Pagina: 1