Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
[ Voor 72% gewijzigd door Makkie80 op 08-01-2003 12:39 ]
Verwijderd
En usb 2 wordt volgens mij niet ondersteunt door W98
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 12:40 ]
Verwijderd
Makkie80 schreef op 08 January 2003 @ 12:38:
Is het toevallig een USB2.0 kaart?
Wat denk je?USB 2.0 PCI Card" van QTec
Ja ja... was iets te snel, al aangepast...
Heb gisteren toevallig hetzelfde kaartje gehaald en bij mij werkt ie perfect, alleen dan wel onder Windowx XP
heb je wel de goede drivers voor win98, volgens Billie ondersteund windows 98 namelijk dit wel. Wel de goede drivers hebben.Makkie80 schreef op 08 January 2003 @ 12:38:
USB 2.0, wordt dat wel ondersteund door W98?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
System requirements
Pentium CPU
One free PCI slot
16 MB of system memory
10 MB free HDD space
Windows 98, ME, 2000, XP
Ik citeer van de doos:
"USB 2.0 and USB 1.1 compatible" en "Supports Windows 98, ME, 2000, XP"
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
"Microsoft will not provide USB 2.0 support for the Windows 9x platform or Windows NT® 4.0."
[ Voor 11% gewijzigd door _the_crow_ op 08-01-2003 12:55 ]
Verwijderd
dat zal vast 98 SE zijn.
en heb je alle update van Win 98 al geinstalleerd? mischien helpt dat geef je weinig kans
Verwijderd
ome bill bedoetl hier het 1.1 gedeelte van de kaart mee denk ik.aard schreef op 08 January 2003 @ 12:44:
[...]
heb je wel de goede drivers voor win98, volgens Billie ondersteund windows 98 namelijk dit wel. Wel de goede drivers hebben.
Ik heb onboard USB2.0 en Windows ME. Bij mij werkt alles prima, dus ook al ondersteunt Windows 9x native misschien geen USB2.0 (was hier niet van op de hoogte), dan kan de fabrikant toch wel de juiste drivers maken?
| Specs Aurora24 | My music |
Verwijderd
Of het ligt aan de drivers in windows...
http://specs.tweak.to/6635
Verwijderd
mss maken je IRQ's ruzie...
zelf ingesteld? mss heb je de IRQ van je USB-kaart uitgezet (of weet ik veel wat)
ik zou zeggen probeer eens je irq-settings op auto te zetten...?
suc6
Oh ja joh!!!
Verwijderd
"Nou mijnheer ik heb nog nooit mensen gehad die problemen hadden met Q-Tec, u bent echt de eerste.."
Nou die nieuwe geeft precies hetzelfde probleem, Ik heb ook al zitten klooien in de bios, heb alle sloten geprobeerd, maar niets helpt... Iemand nog een goede tip? Anders ga ik weer gezellig terug met deze rotzooi..
waarom upgrade je dan niet naar windows ME of XP? Want als ik de specs van het systeem zie kan er wel XP op._the_crow_ schreef op 10 January 2003 @ 20:33:
Ja ik heb andere sloten geprobeerd. Ik dacht al dat jullie zoiets zouden zeggen. Dat is het dus niet.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Verwijderd
Daar worstelde ik altijd mee met win9x - ossen. Staat er iets dergelijks in de manual? Welke je bijvoorbeeld vrij moet laten enzo?
windhoos == troll. Liever niet dus
Verwijderd
1. De PC start helemaal niet op, het IRQ probleem komt pas later om de hoek kijken wanneer de PC of het OS al is opgestart.
2. De kaart is door beide personen met de problemen in meerdere sloten geprobeerd (PCI-kaart).
Ik ga er dus vanuit dat het geen IRQ probleem is. Toch bedankt voor de reply!
Iemand die dit probleem heeft gehad? Of iemand die een oplossing weet?
Het moederbord kan eenvoudigweg niet met de PCI kaart overweg, punt
Ander merk kaartje proberen is de enige oplossing (of bios update en dan maar duimen)