CPU temp proggie

Pagina: 1
Acties:

• BartDG
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 21:52
Kan iemand mij helpen met een link naar een proggie dat de verschillende tempsensoren op mijn moederbord kan uitlezen (en dan vooral die van de CPU).

't hoeft in feite niet zo veel te zijn, enkel de waarden die anders in mijn Bios worden weergegeven zou ik willen kunnen zien in windows.

• Mental T
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-02 11:34
Speedfan http://www.almico.com/speedfan407.exe

[ Voor 71% gewijzigd door Mental T op 08-01-2003 12:41 ]

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Ik denk dat deze imo snel 'n slotje krijgt...

Iedereen weet zo toch wel dat je MBM / Speedfan / Stuff wat bij je mobo komt kan gebruiken...

Verwijderd

mbm
motherboard monitor!

Hmmz zoekvraagje!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-02 14:58
etc etc, gebruik volgende keer de meuktracker van tweakers of google voordat je iets post

edit: iets te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door butsj op 08-01-2003 12:43 ]

Verwijderd

gebruik de zoekfunctie van GoT eerst eens voordat je dit soort vragen stelt :

Voorbeeld zoekterm : handige progjes

• BartDG
Bedankt voor de proggies jongens.

De reden dat ik trouwens het programma dat bij mijn moederbord meekomt niet gebruik is omdat het de performantie van mijn moederbord naar beneden haalt, doch dit terzijde.

Verwijderd

Archeon schreef op 08 January 2003 @ 12:46:
Bedankt voor de proggies jongens.

De reden dat ik trouwens het programma dat bij mijn moederbord meekomt niet gebruik is omdat het de performantie van mijn moederbord naar beneden haalt, doch dit terzijde.
Huh? In welk opzicht haalt hij dat naar beneden dan :?

• BartDG
Heb ik laatst in een review gelezen. Kan de review nu niet direct terugvinden, maar 't kwam erop neer dat die software die bij 't moederbord komt ook meteen instaat voor de controle van de fans. Een soort softwarematige fanmate dus. De reviewer merkte echter op dat toen hij die software had geïnstalleerd zijn systeem merkbaar trager werkte. De benchmarks gaven hem gelijk.
't is een goed initiatief, maar blijkbaar dus nog niet goed uitgewerkt.

't zal je dus niet verbazen dat ik dat stuk software dus liever niet installeer.

't moederbord betreft een AOpen AX4PE Max P4 BTW.

Verwijderd

Archeon schreef op 08 January 2003 @ 12:59:
De reviewer merkte echter op dat toen hij die software had geïnstalleerd zijn systeem merkbaar trager werkte.
pentium 2 zeker :P
Pagina: 1