Evaringen met www.serverbeach.com?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-07 16:44
Ik overweeg met wat mensen een server te gaan huren bij www.serverbeach.com. Nu vroeg ik me af of mensen hier goede of slechte ervaringen met dat bedrijf hebben.

Ja, ik weet het, zij staan in de States, en het is als de meeste gebruikers uit nl komen, veruit het beste om hier een server te hebben, maar ik heb daar gewoon het budget niet voor. $99 dollar per maand, voor server met 60 gig harddisk en 400 Gig / traffic per maand krijg ik gewoon niet in nl. Maar daar vraag ik dus niet om, wil gewoon weten of mensen goede of slechte ervaringen hebben met dit specifieke bedrijf.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

Misschien is RackShack betrouwbaarder? Daar kan je ook je servertje nemen, krijg je zelfs 400 GB. Ken veel mensen die daar zitten, allemaal tevreden.

[sub]* Stewie! zoekt nog iemand om een dedicated server mee te delen, dus 50-50 ofzo, want 99 is mij teveel per maand[/sub]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Blaurens
Serverbeach heeft ook 400GB/M, was typo.

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Een beetje OT maar kent iemand een hoster die ongeveer dezelfde schijfruimte (geen pré) en bandbreedte aanbied maar dan voor Windows 2000 hosting (met .NET ondersteuning)? Prijs mag iets hoger liggen.

thx

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

1 woord

http://www.webhostingtalk.com/

hier staat dus ALLES op, ik heb zo ook een dedicated host gevonden in the usa...ongeveer dezelfde prijs...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

stylee schreef op 08 januari 2003 @ 13:37:
Een beetje OT maar kent iemand een hoster die ongeveer dezelfde schijfruimte (geen pré) en bandbreedte aanbied maar dan voor Windows 2000 hosting (met .NET ondersteuning)? Prijs mag iets hoger liggen.
Dat wil je echt? Is het voor ASP ondersteuning, of MS-SQL? Anders lijkt me dit een rare keuze.

Ik vind het ook een rare keuze om hostingtalk zo aan te raden, ik zou eerder op webhosters.nl oid kijken. Da's objectiever :).

Verder zou ik in Nederland gaan hangen, maar da's maar net wat je kwijt wilt zijn. 99 Euro inclusief huur inclusief btw en 400gigabyte kan in nederland écht niet. Ik betwijfel trouwens ook of dit écht fysiek eigen machines zijn. Ik denk van niet :).

• Blaurens
ja, dat weet ik, alleen als ik daar op serverbeach.com zoek, vind ik wel wat dingen, alleen die zijn allemaal gecensureerd. Waar dus ooit serverbeach.com stond, staat nu *************. Dus vandaar dat ik hier even vroeg.
Ik betwijfel trouwens ook of dit écht fysiek eigen machines zijn. Ik denk van niet .
Ze zeggen van wel, en gezien andere fora lijkt het inderdaad daar wel op. Da's iig wel wat ze verkopen. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Blaurens op 08-01-2003 15:02 . Reden: Had ik zin in :) ]

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:41
Als bij Webhostingtalk.com een naam gecensureerd wordt, betekent dit dat het desbetreffende bedrijf heeft lopen spammen daar. Daar mag je je eigen conclusie uit trekken ;)

Ik zou niet voor serverbeach kiezen, maar voor dezelfde prijs naar Rackshack of Nocster. Dit zijn bedrijven die al langer in de markt zitten, en betrouwbaar zijn.

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

als ik even reclame mag maken?

ik zit bij serverwave.com bestaat pas een paar maandjes, maarruh, ik heb het risico genomen om 1 van de eerste klanten van ze te worden, maar ik ben erg tevrede over ze...

alleen is de goedkoopste dedi server 129 euro volgus mij

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:41
elvis84: Ik heb geen ervaring met serverwave, maar erg betrouwbaar komen ze niet op mij over. Zo wordt er bijvoorbeeld nergens uitgelegd wat ze nou onder 'Gold Support' verstaan. Daarnaast zijn ze met $129,- iets duurder dan bedrijven die bewezen hebben betrouwbaar te zijn.

• Blaurens
Tnx heren (neem ik aan)! Ik denk dat ik mn gok ga wagen bij rackshack.net. Eerst dacht ik 'doe alles lekker met de hand in linux', maar toen ik de demo van dat webpanel gezien had, vind ik dat toch wel ERG lekker makkelijk eruit zien. Ja, kan bij anderen ook, maar hollander als ik ben...
Pagina: 1