Ik dacht vandaag ff mn comp up te graden naar een XP2200+, en op zich ging alles lekker. Toen ik echter de eerste keer de powerknop induwde gebeurde er helemaal niks (lampje op netwerkkaart brandde wel, dus mobo had stroom). Dus ik haal het netsnoer er nog ff uit en zet het knopje achterop mn voeding nog ff paar keer om. Toen ik het weer probeerde kwam er meteen een hele berg rook uit mn comp zetten. Ik wist niet hoe snel ik de stroom eraf moest halen, dus ik heb gewoon het knopje op mn stekkerdoos omgezet (en ff raam open, want het stonk nogal).
De eerste gedachte was: help, koeler (volcano 7+) fout gemonteerd, maar de rook kwam echt meteen, niet na een paar seconden ofzo.
Ik schrok me zo de pleuris dat ik niet eens weet waar de rook precies vandaan kwam, dus ik weet niet zeker wat er kapot is...
Kan het zijn dat mn voeding (enermax, 350W dacht ik) de rook veroorzaakte??
Ik zit hier nu nog met hartslag 220 dus ik hoop dat iemand meer weet...
edit: oh jah, mn specs staan in mn sig, en ja ik had mn mobo eerst geflashed om em geschikt te maken voor deze proc (PCB rev klopte ook)
De eerste gedachte was: help, koeler (volcano 7+) fout gemonteerd, maar de rook kwam echt meteen, niet na een paar seconden ofzo.
Ik schrok me zo de pleuris dat ik niet eens weet waar de rook precies vandaan kwam, dus ik weet niet zeker wat er kapot is...
Kan het zijn dat mn voeding (enermax, 350W dacht ik) de rook veroorzaakte??
Ik zit hier nu nog met hartslag 220 dus ik hoop dat iemand meer weet...
edit: oh jah, mn specs staan in mn sig, en ja ik had mn mobo eerst geflashed om em geschikt te maken voor deze proc (PCB rev klopte ook)
[ Voor 7% gewijzigd door DocB op 08-01-2003 11:51 ]