[UT] Zijn er nu nog steeds geen newsservers?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De brand op de UNiversiteit Twente is nu toch al even geleden...alles doet het weer, behalve de newsservers (bij mij iig :P ).
Zijn de instellingen stiekem veranderd of zijn ze nog steeds down? Zo ja, weet iemand wanneer ze weer online gaan?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
ik denk dat die nog steeds down zijn want ze hebben nog steeds niet alles draaien van het netwerk.

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:58

Ronald__

Shit happens

Beetje een vreemde plaats hier om te praten over de nieuwsserver van de universiteit, maargoed.

De officiele newsserver van de universiteit, news.utwente.nl, komt in januari waarschijnlijk weer up. Voolopig leggen ze bij het civ (logisch) meer prioriteit bij het herstellen van de systemen die *echt* van belang zijn voor het onderwijs.

Je kan nu als je wilt news.cs.utwente.nl gebruiken, die is niet echt snel (oude sun bak) die het nu nog een beetje druk heeft met al die mensen die hem ineens gebruiken.

Ook draait een student zelf een nieuwsserver die je kan gebruiken als je op de campus woont, maar dit is niet echt de plaats om daar adressen van neer te gaan zetten.

• Glacier
  • Niet online
Ronald__ schreef op 08 January 2003 @ 11:28:
Beetje een vreemde plaats hier om te praten over de nieuwsserver van de universiteit, maargoed.
Waar had ik het dan moeten neerzetten :?

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
In utwente.netwerk.campusnet :P

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:58

Ronald__

Shit happens

als je de nieuwsserver van de ut wilt gebruiken, dan ken je waarschijnlijk ook wel mensen die op de ut studeren etc. en ik denk dat het grootste deel van de mensen daar (die normaal dan ook news gebruikten :P) je wel kunnen vertellen wat er nu beschikbaar is aan alternatieven.

En op de webpagina van het civ staat trouwens al dat de server pas weer in januari opkomt, dus daar had je ook al antwoord op je vraag kunnen vinden

• Glacier
  • Niet online
Ronald__ schreef op 08 January 2003 @ 11:52:
als je de nieuwsserver van de ut wilt gebruiken, dan ken je waarschijnlijk ook wel mensen die op de ut studeren etc. en ik denk dat het grootste deel van de mensen daar (die normaal dan ook news gebruikten :P) je wel kunnen vertellen wat er nu beschikbaar is aan alternatieven.

En op de webpagina van het civ staat trouwens al dat de server pas weer in januari opkomt, dus daar had je ook al antwoord op je vraag kunnen vinden
dan heb ik niet goed genoeg gezocht blijkbaar, want op google, SNT en CIV kon ik nix vinden....
Pagina: 1